آیین تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده «پرویز قرایی» در شهرستان دماوند/ پیکر این شهید والامقام در جوار امامزاده محمد شلمبه خاکسپاری شد+ تصاویر

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس، «پرویز قرایی» در شهرستان دماوند با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش تاررود، صبح روز چهارشنبه و همزمان با ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آیین تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس «پرویز قرایی» با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان دماوند برگزار گردید.
این مراسم معنوی با شکوه از ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی(ره) تا میدان ۱۷ شهریور دماوند برگزار شد و مردم شهرهای مختلف شهرستان دماوند نیز به استقبال پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس آمده و تابوت وی را در برگرفتند.
پس از برگزاری آیین تشییع، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند بر پیکر این شهید والامقام، نماز خواند.
آیین وداع با پیکر این شهید تازه تفحص شده نیز صبح امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس دماوند، همراه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا، در مسجد روستای «گلدشت پایین» برگزار شد.
پیکر پاک این شهید ۸ سال دفاع مقدس پس از تشییع توسط خودرو برای خاکسپاری به امامزاده محمد شلمبه منتقل گردید.
لازم به ذکر است شهید پرویز قرایی از اهالی روستای گلدشت پایین دماوند بود، که در عملیات والفجر ۹ منطقه سلیمانیه عراق در هشتم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ به مقام شهادت نائل آمده و اکنون پس از ۳۱ سال شناسایی و تفحص شد و به میهن اسلامی بازگشت.
بر اساس این گزارش، مراسم یادبود شهید پرویز قرایی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در مسجد الرضا(ع) گیلاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن