اتمام عملیات عمرانی احداث سالن ورزشی در محله مرانک شهر آبسرد/ احداث زمین چمن مصنوعی در روستای آیینه‌ورزان دماوند با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از اتمام عملیات عمرانی احداث سالن ورزشی در محله مرانک شهر آبسرد و احداث زمین چمن مصنوعی در روستای آیینه‌ورزان با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
به گزارش تاررود، امید قمی نیز در نشست شورای اداری شهرستان دماوند با اشاره به کم‌تحرکی افراد جامعه اظهار داشت: متاسفانه عدم تحرک یکی از مشکلات عمده در سطح کشور است به گونه ای که ۱۵ درصد از افراد در کشور به ورزش می‌پردازند در حالی که این میزان در شهرستان دماوند کمتر است.
وی افزود: خوشبختانه ما در سال جاری نسبت به گذشته شاهد افزایش ۷۰ درصدی در برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و مسابقات در شهرستان دماوند بودیم در حالی که در بخش ورزش‌های قهرمانی از میان ۱۹ شهرستان در رتبه ۱۷ قرار داشتیم اما خوشبختانه امسال میزبان مسابقات آینده‌سازان در شرق استان تهران بودیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: ما در این مسابقات توانستیم مقام قهرمانی را در میان چهار شهرستان به دست بیاوریم و میزان مدال‌های طلا و برنز شهرستان دماوند بیش از دو برابر ردیف شهرستان پردیس بود به طوری که دماوند تعداد ۵۳ مدال طلا را از آن خود کرد در حالی که شهرستان پردیس توانست ۲۵ طلا کسب کند.
قمی هدف از برگزاری این مسابقات را در راستای بازی‌های ۲۰۱۸جاکارتا و ۲۰۲۰ توکیو دانست و بر استفاده از پتانسیل افراد در شهرستان دماوند تاکید کرد.
وی گفت: امسال بالغ‌بر چهار مسابقه قهرمانی کشور در شهرستان دماوند برگزار شد و شاهد برگزاری مسابقات ورزش‌های هوایی پاراگلایدر در روستای چنار شرق با شرکت بیش از ۲۶ استان از سطح کشور بودیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از برگزاری مسابقات قهرمانی اتومبیل‌رانی در شهرک آویشن به عنوان یکی از برنامه‌های خوب در این شهرستان نام برد که بازتاب خوبی در پی داشت.
قمی خاطرنشان کرد: به طور کلی شهرستان دماوند در سال جاری بالغ‌بر ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی اجرا کرد و در هفته تربیت بدنی نیز با همکاری ادارات ۳۰ برنامه ورزشی که شامل برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره‌ها، همایش‌ها و مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان را برگزار خواهد کرد.
وی با اشاره به مشکلات بودجه در بحث عمرانی از توافق با شهرداری آبسرد در راستای اتمام سالن ورزشی مرانک خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوع توانستیم بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بدهی‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند که مربوط به ۱۰ سال اخیر و بدهی‌های پیست اسکی بود را در اداره اوقاف پرداخت کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین مقدمات اولیه ۳۰۰ میلیون تومانی مربوط به احداث زمین چمن مصنوعی در روستای آیینه‌ورزان نیز فراهم شد که امیدواریم بتوانیم خدمتی در این روستا انجام دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن