اجرای ۸ طرح گردشگری، تجاری و ورزشی در شهر رودهن/ کلنگ‌زنی ۳ طرح با جذب سرمایه‌گذار طی دو ماه آینده

شهردار شهر رودهن از اجرای هشت طرح گردشگری، تجاری و ورزشی در این شهر و کلنگ‌زنی سه طرح با جذب سرمایه‌گذار طی دو ماه آینده خبر داد.
به گزارش تاررود، مهدی کچویی از اجرای هشت طرح گردشگری، تجاری و ورزشی در شهر رودهن خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در شهر رودهن شاهد پیشرفت خوبی در حوزه‌های مختلف بودیم و وجود نیروهای خوب در حوزه شهرداری و شورای شهر عامل موفقیت در این خصوص بوده است.
وی ادامه داد: ما در حوزه گردشگری فعالیت خود را آغاز کردیم و با توجه به نزدیکی به تهران و شرایط آب و هوایی مناسب، طرح‌های خوبی در این خصوص تدوین و ارائه شد.
شهردار رودهن تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری فضای خوبی در منطقه تجاری و گردشگری اجرا گردیده و در حوزه اقتصادی و عمرانی نیز شرایط بهتر از گذشته است.
کچویی تصریح کرد: در حال حاضر هشت پروژه در حوزه گردشگری، ورزشی، تجاری و خدماتی تعریف شده که در نهایت از این تعداد، سه طرح با مشورت و جذب سرمایه‌گذار همراه گردید و طی دو ماه آینده عملیات کلنگ‌زنی آن در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی با توجه به تردد در محور شمال کشور بیان کرد: در کمتر از دوماه آینده شاهد کلنگ زنی پروژه‌هایی در حوزه گردشگری باحضور سرمایه‌گذار در بخش خصوصی در حوزه گردشگری، مجموعه ورزشی، تجاری، شهربازی سرپوشیده و استخر، سالن بولینگ، خدمات پارکینگ و رستوران و فوت کورت خواهیم بود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن