احداث ساختمان جدید کلانتری شهر کیلان در صورت واگذاری قطعه زمین/ استقرار ایستگاه پلیس راهور در شهر کیلان بررسی می‌شود/ راه‌اندازی پاسگاه انتظامی در منطقه مشاء نیازمند مساعدت شهرداری و شورای شهر دماوند است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از احداث ساختمان جدید کلانتری شهر کیلان در صورت واگذاری زمین خبر داد و گفت: استقرار ایستگاه راهور در شهر کیلان بررسی می‌شود و راه‌اندازی پاسگاه انتظامی در منطقه مشاء نیازمند مساعدت شهرداری و شورای شهر دماوند است.
به گزارش تاررود، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کلانتری ۱۴ شهر کیلان بازدید و وضع امنیتی این شهر را بررسی کرد.
در این بازدید، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، سخنگوی شورای شهر و شهردار کیلان و فرمانده و کارکنان کلانتری شهر کیلان حضور داشتند.

سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید کلانتری و حوزه انتظامی شهر کیلان با بیان اینکه وضع امنیت در شهر کیلان بسیار مطلوب است، اظهار کرد: خوشبختانه مسؤولان شهر کیلان نیز از وضع امنیت ابراز رضایت داشتند.

وی افزود: کیلان با توجه به اینکه در محور مواصلاتی به سمت سمنان قرار گرفته، از حوزه جغرافیایی ویژه‌ای برخوردار است و در حوزه ترافیکی نیز مورد توجه قرار دارند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در نشستی با مسئولان شهر کیلان قرار شد که بحث واگذاری قطعه زمینی برای احداث ساختمان جدید کلانتری شهر کیلان در خور شأن مردم در دستور کار قرار گیرد؛ همچنین استقرار ایستگاه پلیس راهور در کیلان بررسی خواهد شد.

ناظری در ادامه تصریح کرد: در حوزه انتظامی منطقه مشاء دماوند با توجه به درخواست مردم، قرار شده یک پاسگاه انتظامی در این منطقه راه‌اندازی شود؛ اگر شورای شهر و شهرداری امکانات و مکان را فراهم کنند، رده انتظامی را اختصاص می‌دهیم.

*درخواست راه‌اندازی پاسگاه انتظامی شهر آبسرد در حال بررسی می‌باشد

وی بیان کرد: در خصوص حوزه انتظامی شهر آبسرد نیز مسئولان این شهر درخواست راه‌اندازی پاسگاه انتظامی دیگری را داشتند که حوزه جغرافیایی و مسائل امنیتی این سنجیده خواهد شد و اگر مسائل و امکانات فراهم باشد، این اقدام انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تقویت حوزه انتظامی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در این حوزه، مردم هم باید به عنوان خیران امنیت‌ساز وارد شوند.

*اختصاص زمین برای استقرار پلیس راهور در کیلان/ حوزه انتظامی شهر کیلان تقویت شود

همچنین سخنگوی شورای اسلامی شهر کیلان در نشستی در این زمینه با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری با تمام توان آماده همکاری با دستگاه‌های مختلف است، اظهار کرد: عملکرد نیروی انتظامی در کیلان بسیار مطلوب بوده و شاهد کمترین وقوع جرم به خصوص میزان سرقت در این شهر هستیم.

سیداصغر میرعلی‌نقی افزود: کیلان شهری بسیار امنی است، اما با توجه به صعب‌العبور بودن و گستردگی و همچنین قرار گرفتن در مسیر دو استان تهران و سمنان، حوزه انتظامی شهر کیلان باید مورد توجه ویژه باشد.

وی گفت: آنچه در توان داشته باشیم، شورای شهر و شهرداری برای تقویت شهر کیلان انجام می‌دهند و امیدواریم که توجه بیشتری در حوزه انتظامی به این شهر با قدمت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کیلان با بیان اینکه کیلان در مسیر استان سمنان قرار دارد، بر لزوم نصب دوربین‌های امنیتی و ترافیکی در شهر کیلان تأکید کرد.

میرعلی‌نقی اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران، قطعه زمینی برای استقرار پلیس‌ راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی دیگر در شهر کیلان اختصاص پیدا کرده است.

ایرج گودرزی‌راد، شهردار کیلان نیز در این نشست، عملکرد کلانتری و حوزه انتظامی در شهر کیلان را مطلوب دانست و از همکاری و تعامل با کلانتری برای تقویت حوزه انتظامی در این شهر خبر داد.

لازم به ذکر است در بازدید امروز سردار ناظری، فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، سخنگوی شورای اسلامی و شهردار کیلان حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن