اعتماد مصدق به آمریکایی‌ها عامل سیلی خوردن دولت وی شد/ مسئولان گزارش عملکردی در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برای هفته دولت ارائه دهند

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه اعتماد مصدق به آمریکایی‌ها عامل سیلی خوردن دولت وی شد، گفت: مسئولان گزارش عملکرد خود در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برای هفته دولت ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به اینکه دهه اول ذیقعده بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: به فرموده رسول اکرم، روزهایی پاک‌تر از این روزها نزد خداوند نیست و اعمال این ماه بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد افزود: تلاش برای بازگرداندن شاه ملعون در این روز با کودتای صورت گرفت و روزی که مصدق به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و در برابر انگلیسی‌ها ایستاده بود، تصور نمی‌کرد به خاطر این اعتماد به خاطر خوی استکباری آمریکا، سیلی بخورد.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه هنوز آمریکایی‌ها خواب خوش این را هنوز می‌بینند که محمدرضا پهلوی بی‌اجازه آمریکایی‌ها آب نمی‌خورد، تصریح کرد: این خیال باطل استکبار است و مردم و جوانانمان امروز بیدار هستند و اجازه چنین غلط‌هایی را به آمریکا نخواهند داد.

فتاح دماوندی با اشاره به روز ۳۰ مرداد و روز مسجد، بیان کرد: مسجد از زمان پیامبر اسلام، مهم‌ترین مرکز سیاسی، اجتماعی و تصمیم‌گیری نظامی امت اسلام بود و به فرموده امام خمینی اگر مسجد و ستاد مرکز اسلام قوی باشد، ترسی از فانتوم‌ها باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه مسجد خانه خدا و متعلق به مردم و محل معرفی اسلام ناب محمدی و محل عبادت و نیایش فردی و اجتماعی است، تأکید کرد: از تلاش‌های صورت گرفته برای احیای مساجد شرق تهران تشکر می‌کنم و لازم است در هر محله‌ای که مسجد وجود دارد، با ساخت خانه عالم، مقدمات حضور روحانی و برگزاری سه وعده نماز در آن مسجد را فراهم کنیم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه هفته آینده آغاز هفته دولت است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان دولتی گزارش کار بدهند و بگویند در این سال، برای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال چه کارهایی کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن