اعزام کاروان تدارکاتی موکب امام حسن مجتبی(ع) شهرستان دماوند به کربلای معلا

کاروان تدارکاتی موکب امام حسن مجتبی(ع) شهرستان دماوند در قالب ۱۲ کامیون حامل کالا و اقلام اهدایی به کربلای معلا اعزام گردید.
به گزارش تاررود، محمود پوردیوان بیگی مقدم دبیر ستاد اربعین حسینی شهرستان دماوند اظهار کرد: موکب امام حسن مجتبی (ع) در اربعین امسال برای سومین سال متوالی در محله باب الطویرج در ورودی حله به کربلا اقدام به برپایی موکب با هدف اقامه عزاداری و پذیرایی از زائران سیدالشهدا(ع) خواهد کرد.
وی افزود: در سال گذشته تقریبا یک هزار و ۲۰۰ زائر از شهرستان دماوند در موکب امام حسن مجتبی(ع) در کربلای معلا استراحت کردند که البته شمار زائران این شهرستان بیش از تعداد مذکور است اما با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده امسال پذیرای یک‌هزار و ۷۰۰ زائر در اربعین حسینی خواهیم بود.
دبیر ستاد اربعین حسینی شهرستان دماوند با اعلام این خبر که موکب امام حسن مجتبی(ع) از ۱۵ صفر پذیرای زائران خواهد بود، بیان کرد: خوشبختانه امسال شاهد وحدت خوبی در سطح شهرستان دماوند بودیم که از نقاط مختلف شهرستان کالا و حمایت‌های نقدی خود را اهدا و وسایل نقلیه در راستای ارسال کالا را آماده کردند که امیدواریم این فعالیت در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.
مقدم تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۲ خودرو سنگین حامل اقلام اهدایی و ارسالی به زائران به کربلای معلا اعزام می‌شوند و خدماتی مانند اطعام سه وعده غدایی، تامین بهداشت و پذیرایی از ۵۰ هزار زائر به صورت روزانه انجام می‌شود.
وی گفت: این خدمات از ۱۵ تا ۲۰ صفر به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌شود و امیدواریم که شاهد خدمات بهتر و رضایت زائران نسبت به سال‌های قبل باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن