اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در برگزاری مانور زلزله تقدیر شدند

در راستای قدردانی از زحمات اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در برگزاری مانور زلزله، تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان و فرزانگان مدارس تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش تاررود، افسانه علی طاووسی، مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: همه ساله طرح مانور زلزله در یک مدرسه در سطح شهرستان به عنوان پایلوت با حضور مسئولان برگزار می‌شد در حالی که امسال با تصمیم ستاد مدیریت بحران و اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند پنج مدرسه برگزارکننده مانور زلزله بودند.

وی افزود: انصافا ستاد بحران همکاری بسیار خوبی در این خصوص داشتند و مانور زلزله به صورت همزمان در پنج مدرسه مسکن‌مهر، نور مشا، آبسرد، کیلان و جابان برگزار شد.

مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری مانور زلزله به صورت همزمان در پنج مدرسه در این شهرستان گفت: این موضوع تنها در شهرستان دماوند اجرایی شد و در هیچ مدرسه‌ای از مناطق استان تهران صورت نگرفت.

علی طاووسی بیان کرد: به جهت همکاری ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در خصوص برگزاری این مانورها، دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند تقدیری از آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، شورای شهر و ادارات آب و گاز با اهدای لوح تقدیری به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن