اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه مشخص شدند

اعضای اصلی و علی‌البدل شورای بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه انتخاب شدند.
به گزارش تاررود، در نشستی با حضور سید علی رحیمی بخشدار مرکزی شهرستان فیروزکوه، نماینده فرمانداری، نماینده اعضای شوراهای روستاهای بخش مرکزی و اعضای شورای بخش دوره چهارم اعضای شورای بخش بخشداری مرکزی شهرستان فیروزکوه مشخص شدند.

سید علی رحیمی بخشدار مرکزی شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای دوره چهارم شورای بخش مرکزی فیروزکوه اظهار کرد: کسانی انتخاب شوند که هم از سطح سواد بالایی برخوردار بوده و جهت هماهنگی امور در شهرستان حضورداشته باشند.
وی افزود: نیت اعضای شورای روستاها و بخش مرکزی باید ضمن خدمت به مردم با بخشدار تعامل داشته تا بتواند دریافت ماشین‌آلات و اعتبارات برای کل شهرستان اقدام کنند.
در پایان این نشست هر یک از اعضایی که جهت کاندیدا تمایل داشتند خود را معرفی کرده که ۱۶ نفر از ۴۱ عضو حاضر کاندید شدند و با رأی‌گیری، محمدتقی رودگر با ۲۷ رأی، حیدر حسینی با ۲۶ رأی، منوچهر نیک پناه با ۲۲ رأی، حسین تاج‌الدین با ۲۱ رأی، اباذر ولیخانی با ۱۹ رأی اعضای اصلی و آقایان علی شاه‌حسینی با ۱۵ رأی، روح‌اله میهنی با ۹ رأی و حسن بابایی و محمد میرزائی هر کدام با ۸ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن