افتتاح شبکه برق‌رسانی منطقه ۴ مسکن مهر مهرآباد/ پرونده مسکن مهر به زودی بسته می‌شود

رئیس اداره برق رودهن با اشاره به افتتاح شبکه برق‌رسانی منطقه ۴ مسکن مهر مهرآباد گفت: پرونده مسکن مهر به زودی بسته می‌شود.
به گزارش تاررود، علیرضا قاسمی در حاشیه افتتاح پروژه برق‌رسانی به تعاونی‌های مهر ۱ و ۴ منطقه چهار مسکن مهر اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است و پس از یوم‌الله ۲۲ بهمن، اعتباری بالغ بر یک‌صد و هشت میلیون تومان به جهت روشنایی معابر در بلوار اصلی در نظر گرفته‌ایم.
وی افزود: همچنین اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای مابقی پروژه‌های مسکن مهر و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به جهت روشنایی معابر و کوچه‌های فرعی در نظر گرفته شده که در مرحله تامین اعتبار است سعی می‌کنیم تا پیش از پیک بار سال آینده پروژه مسکن مهر را به اتمام برسانیم.
رئیس اداره برق رودهن ادامه داد: در حال حاضر تمامی بلوک‌های میکن مهر مهرآباد دارای برق هستند و این تقریبا مراحل نهایی پروژه‌های ۲۰ کیلوولتی مسکن مهر است و تنها با اجرای یک پروژه دیگر، هیچ بلوکی فاقد شبکه ۲۰ ولت و ترانس نخواهد بود.
قاسمی اظهار داشت: خوشبختانه کار اداره برق بر اساس آنچه مقرر بود به انجام رسیده است و پرونده مسکن مهر به زودی بسته می‌شود؛ چرا که نصب کنتر در بلوک‌ها به پایان رسیده و تنها برخی که فعالیت ساختمانی در آنها باقی مانده باید کنتر نصب شود.
وی بیان کرد: هر بلوکی که در جهت نصب کنتر اعلام آمادگی کند ظرف ۴۸ ساعت نصب کنتر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن