افتتاح و بهره‌برداری از شرکت تعاونی پرورش و اصلاح نژاد دام سبک در منطقه تجرک رودهن

بازرس تعاونی پرورش و اصلاح نژاد دام رودهن از افتتاح و بهره‌برداری شرکت تعاونی پرورش و اصلاح نژاد دام سبک در منطقه تجرک بخش رودهن به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
به گزارش تاررود، فرزین محمدی اظهار کرد: این شرکت تعاونی در منطقه کوهستانی تجرک بخش رودهن به بهره‌برداری رسید و هدف از راه‌اندازی آن حمایت بسیج سازندگی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: این تعاونی به مناسبت هفته بسیج افتتاح و شروع به فعالیت کرد تا بتواند در عرصه اقتصادی گام موثری برداشته و به صنعت دامداری شهرستان دماوند کمک کند.
بازرس تعاونی پرورش و اصلاح نژاد رودهن ادامه داد: این تعاونی فعالیت اقتصادی و دامداری خود را با ۱۰۰ راس گوسفند نژاد شال و ۴۵ راس بز شیری آغاز کرد و این دام‌ها در سوله ۳۰۰ متری در تجرک نگهداری می‌شوند.
محمدی خاطرنشان کرد: ما در آینده قصد واردات بز شیری از فرانسه را در راستای رونق دامداری مدنظر قرار خواهیم داد.
وی اضافه کرد: این تعاونی با ۱۰ نفر عضو شروع به کار کرده و برای چهار نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد کرده است.
بازرس تعاونی پرورش و اصلاح نژاد رودهن دام هدف دیگر از ایجاد این تعاونی را تولید شیر بز و اصلاح نژاد بز بومی در منطقه برشمرد و از مسئولان خواست تا از قشر جوان که در این عرصه گام برداشته‌اند حمایت کنند تا زمینه تشویق و ترغیب جوانان در عرصه اقتصادی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن