افتتاح و بهره‌برداری یک هزار واحد مسکن مهر دماوند در دهه فجر/ آماده‌سازی یک قطعه زمین جهت احداث مدرسه و درمانگاه در مسکن مهر گیلاوند/ پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در احداث کلانتری مسکن مهر گیلاوند

مسئول امور مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح و بهره‌برداری یک هزار واحد مسکن مهر دماوند در دهه فجر خبر داد و گفت: یک قطعه زمین جهت احداث مدرسه و درمانگاه در مسکن مهر گیلاوند آماده‌سازی شده است.

به گزارش تاررود، پرویز فیروز در حاشیه نشست بزرگداشت دهه مبارک فجر در فرمانداری شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: پروژه میثاق مرات در پروژه مسکن مهر گیلاوند، بالغ بر یک‌هزار و ۳۰۰ واحد است و این پروژه‌ دوجانبه می‌باشد که حدود ۵۰۰ واحد آن روی اسکلت فلزی است که قصد در جدا کردن قسمتی از آن را داریم و حدود ۷۰۰ واحد آن که قابلیت افتتاح دارد در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین پروژه دوجانبه دیگری در این خصوص با تعداد ۱۹۰ واحد به انضمام مسکن مهر هفت مد نظر قرار داد که به طور کلی در دهه مبارک فجر یک‌هزار واحد مسکن مهر در دماوند افتتاح خواهد شد.

مسئول امور مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: بزرگترین فاز افتتاح در استان تهران در دهه فجر مربوط به شهرستان دماوند خواهد بود اما در کنار آن پروژه‌های دیگری در سطح استان تهران مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فیروز خاطرنشان کرد: همچنین قطعه زمینی با هدف احداث مدرسه و درمانگاه در مسکن مهر گیلاوند آماده شده که در صورت تامین اعتبار توسط آموزش‌وپرورش، وزارت بهداشت و درمان و سازمان نوسازی مدارس در دهه مبارک کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: کلانتری مسکن مهر گیلاوند نیز در هفته دفاع مقدس کلنگ زنی شد و که تاکنون بالغ بر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم که همزمان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر مورد افتتاح قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن