انجام ۳۰۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دماوند در ۲ ماه گذشته/ ارجاع ۷۵ فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از انجام سه هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در طی دو ماه گذشته و ارجاع ۷۵ فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد.
به گزارش تاررود، علیرضا خواجه ای با اشاره به بازرسی‌های انجام شده در طول دو ماه گذشته در شهرستان دماوند اظهار کرد: تعداد بازرسی‌های انجام شده در این مدت سه هزار فقره بوده است و ۱۵۰ فقره تخلف به صورت تلفنی ثبت شده که از این تعداد ۳۵ مورد توسط تیم های بازرسی محرز و مابقی غیر متخلف بودند.
وی افزود: همچنین در طول دو ماه اخیر ۲۴ فقره شکایت به صورت حضوری صورت گرفت که از این تعداد پنج فقره ارجاع به تعزیرات حکومتی، چهار فقره حل و فصل و مابقی در دست بررسی می‌باشد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند ادامه داد: بر اساس ماده ۲۷ قانون نظام صنفی، در طول دو ماه گذشته تعداد ۱۲۰ اخطار دو برگی به اتحادیه های شهرستان دماوند در خصوص صنوف فاقد پرونده کسب صادر شد.
خواجه‌ای خاطرنشان کرد: در این مدت شش هزار و ۷۲۰ نخ سیگار، ۷۶ بسته تنباکو، ۶ بسته چای دو غزال، سه کیلو و ۳۰۰ گرم شربت متادون و قرص ۲۰ و ۴۰ تحویل اداره مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان دماوند گردید.
وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۷۵ فقره تخلف تبدیل به چهار برگی و ارجاع به تعزیرات شده است و ۶۰ فقره نیز در دست اقدام می‌باشد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند در خصوص گشت‌های مشترک در این شهرستان گفت: در این مدت تعداد چهار گشت مشترک با همکاری اداره تعزیرات، اداره اماکن و شبکه بهداشت و یک گشت مشترک برای تنظیم قیمت تخم مرغ با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تشکیل شد و بر امور مذکور نظارت کرد.
خواجه‌ای با اشاره به عدم افزایش قیمت نان در شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر قیمت نان در این شهرستان افزایش نداشته است و در صورت کشف گران‌فروشی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد و در این راستا از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ واحد شکایات بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس حاصل نموده و مراتب را گزارش دهند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن