اولین نشست انجمن علمی مرتعداری ایران در شهرستان دماوند برگزار شد

اولین نشست انجمن علمی مرتعداری ایران در شهرستان دماوند با حضور اعضاء انجمن‌های صنفی مرتعداران ۶ استان کشور تعدادی از بهره‌برداران استان تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تاررود، علی خلیلی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: اولین نشست انجمن علمی مرتعداری ایران با هماهنگی جامعه علمی دانشگاهی، دفتر امور مراتع و شورای عالی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای اولین بار در شهرستان دماوند برگزار گردید.
وی افزود: برگزاری اینگونه نشست‌ها می‌تواند نقطه عطفی برای بهبود و مدیریت مراتع کشور، از جمله شهرستان دماوند باشد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند بیان کرد: این نشست با حضور اساتید دانشگاهی و کارشناسان و مدیران ارشد سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مسئولین و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و اعضاء انجمن‌های صنفی مرتع‌داران استان‌های مازندران، فارس، اصفهان، مرکزی، هرمزگان و تعدادی از بهره‌برداران استان تهران برگزار شد.
خلیلی تصریح کرد: در این نشست ضمن بررسی وضعیت مرتع‌داری کشور، مدیریت چرایی و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مرتع و چگونگی بهبود وضعیت مرتع و نحوه حضور انجمن‌های صنفی مرتع‌داری کشور در مدیریت مرتع، شیوه‌های بهره‌برداری و نحوه اقتصادی کردن مرتع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن