ایجاد موانع امدادرسانی در برخی معابر میانبر شهر دماوند با نصب محدودیت ارتفاع/ تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای در خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند با اشاره به ایجاد موانع امدادرسانی در برخی معابر میانبر در سطح شهر دماوند با نصب محدودیت ارتفاع، گفت: با وجود این مشکل شاهد تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای در خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تاررود، مسعود علیان با اشاره به خدمات‌رسانی به بیماران توسط آمبولانس‌های موجود در شهرستان دماوند اظهار کرد: متأسفانه برخی معابر مانند خیابان میانبر جیلارد با نصب محدودیت ارتفاع، مانع از امدادرسانی سریع به مصدومان و بیماران می‌شود.
وی افزود: این امر در زمانی که آمبولانس‌ها از سمت فیروزکوه به سمت بیمارستان سوم شعبان در حرکت می‌باشد و بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله بهشتی دارای ترافیک سنگین هستند، بیشتر به چشم می‌خورد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند ادامه داد: متأسفانه در این مواقع بیماران نیازمند به خدمات درمانی تخصصی سریع، حداقل با تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای روبه‌رو می‌شوند.
علیان خاطرنشان کرد: به این منظور از مسئولان تقاضا دارم برای کمک به مصدومانی که ثانیه‌ها برای آنها بسیار با ارزش‌تر است، اقدامات لازم را در جهت برطرف کردن این معضل انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن