بازدید از روند اجرایی سد نمرود فیروزکوه

اتمام عملیات طرح سد نمرود بر اساس برنامه زمان‌بندی و تحقق اهداف در تخصیص آب شرب، کشاورزی و صنعت از تصمیمات اتخاذشده در جریان بازدید از روند اجرایی سد نمرود فیروزکوه بود.

به گزارش تاررود، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای تهران به همراه معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، اعضای شورای فنی استان تهران، جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به‌منظور مشاهده پیشرفت عملیات اجرایی طرح از سد نمرود بازدید کردند.
رضا مؤمنی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای تهران در جریان بازدید از سد نمرود اظهار کرد: این بازدید به‌منظور مشاهده پیشرفت عملیات اجرایی و نتایج اقدامات اخیر شرکت در جهت استقرار پیمانکار جدید سد و بررسی مشکلات و راهکارهای آن صورت گرفت.

همچنین کمال‌الدین کاظمی مجری طرح سد نمرود در توضیحات اقدامات انجام‌شده در خصوص این طرح اظهار کرد: با تلاش‌های پیمانکار طرح در مدت سه ماه با تجهیز کارگاه، تأمین حدود 180 دستگاه ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی و کامیون و نیز بازسازی و تکمیل کلیه ساختمان‌های موجود کارگاه و همچنین تأمین نیروی انسانی کافی شاهد پیشرفت پنج درصدی در مدت 2 ماهه پس از تجهیز کارگاه می‌باشیم که امیدواریم این روند، با تصویب و تخصیص اعتبارات و نقدینگی کافی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به خوبی ادامه پیدا کند.
گفتنی است، در ادامه بازدید حاضران با پیشرفت‌های اخیر و نیز مشکلات منطقه‌ای و اجرایی طرح آشنایی پیداکرده و در پایان معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر نموده و با بیان اینکه این طرح در افزایش رفاه، بهداشت و اشتغال پایدار در سطح منطقه تأثیر به سزایی خواهد داشت، بر اتمام عملیات طرح سد نمرود بر اساس برنامه زمان‌بندی و تحقق اهداف در تخصیص آب شرب و کشاورزی و صنعت تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن