بازدید مدیران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری تهران از مرکز تحقیقات بتن و آسفالت دانشگاه آزاد دماوند

مدیران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری تهران از مرکز تحقیقات بتن و آسفالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بازدید کردند.
به گزارش تاررود، در این بازدید مهندس مشیری مدیر گروه هماهنگی آزمایشگاه‌های مقیم مناطق شهرداری تهران، امکانات این مرکز را مطلوب ارزیابی و پیشنهاد نمود در صورت طی مراحل آموزشی و اداری لازم جهت اخذ برخی مجوزها، مرکز توانایی همکاری با شهرداری تهران به عنوان دستگاه نظارت مقیم در محل پروژه‌های مورد نظر شهرداری را دارد.
حسن اسداللهی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد دماوند نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص هدف‌گذاری این معاونت جهت حرکت در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور فعالیت‌های پژوهش محور و لزوم ایجاد درآمد از زیرساخت‌های موجود در واحد دماوند، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت را یکی از نمونه‌های بارز این موضوع عنوان کرد.
حمیدرضا احمد آقایی رییس مرکز تحقیقات بتن و آسفالت نیز در این دیدار ضمن تشریح امکانات و توانمندی‌های مرکز مذکور گفت: این مرکز با تکیه‌بر دانش فنی و تجربه کارشناسان خود و حمایت مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی ارائه خدمات فنی و آزمایشگاهی در زمینه پروژه‌های راه و ساختمان در نقاط مختلف استان تهران و استان‌های همجوار را دارد.
در این بازدید مهندس صمیمی رییس بخش بتن، مهندس جوادی رییس بخش مصالح ساختمانی، مهندس یزدان دوست مدیر گروه مقاومت مصالح، مدیران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن