بدهی معوقه یکساله بیمه تأمین اجتماعی به بیمارستان سوم شعبان دماوند/ مسدود شدن حساب بانکی بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند به دلیل بدهی مالیات/ امکانات محدود درمانی در شهرهای آبسرد و کیلان با ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی رفع می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند از وجود مشکلات در وصول مطالبات در بیمارستان‌ها و مسدود شدن حساب بانکی بیمارستان حضرت فاطمه (س) به دلیل بدهی مالیات خبر داد و گفت: امکانات محدود درمانی در شهرهای آبسرد و کیلان با ساخت یک درمانگاه تأمین اجتماعی رفع می‌شود.
به گزارش تاررود، ناصر محمودی فرد در بازدید رئیس سازمان تأمین اجتماعی از شهرستان دماوند و بخش رودهن ضمن ابراز خرسندی از تعامل خوب در بین ادارات این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان منطقه وسیعی را در بردارد و در مسیر فیروزکوه و هراز باید به ارائه خدمات درمانی بپردازد.
وی افزود: با توجه به این موضوع شهرستان دماوند باید در خصوص مدیریت درمانی از کیفیت خوبی برخوردار باشد؛ اما با توجه به تلاش‌های خوبی که در بیمارستان سوم شعبان صورت گرفته است، متأسفانه در بخش وصول مطالبات بیمارستانی با مشکل مواجه است.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: از طرفی حساب بیمارستان حضرت فاطمه (س) به دلیل بدهی مالیات مسدود شده و از سوی دیگر در بیمارستان سوم شعبان نیز به شدت با فشارهای بدهی با دستگاه‌های خدمات رسان مواجه هستیم.
*بدهی معوقه یکساله بیمه تأمین اجتماعی به بیمارستان سوم شعبان دماوند/ امکانات محدود درمانی در شهرهای آبسرد و کیلان با ساخت یک درمانگاه تأمین اجتماعی رفع می‌شود
محمودی‌فرد با اشاره به بدهی معوق یکساله بیمه تأمین اجتماعی به بیمارستانسوم شعبان دماوند تصریح کرد: بیمارستان سوم شعبان از بخش بیمه‌ای حدود یکسال بیمه معوقه دارد که در صورت عدم رسیدگی مسلماً این مرکز با مشکلات جدی مواجه می‌شود.
وی با توجه به گستردگی شهرستان دماوند و فاصله شهرها با بیمارستان‌های این شهرستان بیان کرد: با وجود اینکه امکانات درمانی در شهر‌های آبسرد و کیلان بسیار محدود است که ساخت یک درمانگاه می‌تواند کمک شایانی به بخش درمانی در این مناطق داشته باشد.
فرماندار شهرستان دماوند در خصوص بخش رفاهی این شهرستان عنوان کرد: متأسفانه این شهرستان در بخش بیمه پرسنل و مستمری بگیران با محدودیت جدی مواجه‌اند و مجموعه ورزشگاهی اداره کار است مدت چهار سال است که مورد پیگیری قرار دارد و در صورت مساعدت می‌توان اقدام به راه‌اندازی آن نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن