جمع‌‌آوری و برخورد جدی با وانت‌بار‌های فروشنده سیار و دستفروشان حادثه‌ساز جاد‌ه‌ای در شهرستان دماوند/ کاهش تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از جمع‌‌آوری و برخورد جدی با وانت‌بار‌های فروشنده سیار و دستفروشان حادثه‌ساز جاد‌ه‌ای و کاهش تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
به گزارش تاررود، سرهنگ یحیی دلیری در بازدید از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران با اشاره به میزان بار ترافیکی در شهرستان دماوند اظهار کرد: برای روزهای رفت و برگشت مسافران در این ایام با تدابیر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند تمهیدات ترافیکی خاصی را اندیشیدیم.
وی افزود: علاوه بر اعزام نیروهای کمکی، اقداماتی در خصوص جلوگیری از پارک حاشیه راه‌ها و معابر در درون شهر وانت‌های میوه‌فروشی که اقدام به دست‌فروشی و اجناس کرده‌اند را تذکر داده و با پارک‌های دوبله و زیر تابلوها برخورد قاطع داشته‌ایم.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: همچنین با انجام این اقدامات، بیشترین هدف ما برخورد با تخلفات حادثه‌ساز می‌باشد که در این قضیه از سرعت‌ها و سبقت‌های غیرمجاز شدیدترین اعمال قانون‌ها صورت گرفته است.
دلیری گفت: با اطلاع‌رسانی از طریق سازمان صدا و سیما و رسانه‌های محلی و مدیریت خوب مردم در تردد در محورهای مواصلاتی، افزایش سفرهای ترافیکی نسبت به سال گذشته روند خوبی داشته است.
وی بیان کرد: ما با دست‌فروش‌های که در حاشیه خیابان‌ها و جاده‌های اصلی فعالیت اعمال قانون انجام داده و مواردی هم که اثرگذار نبوده به مراجع قضایی منعکس گردید تا تدابیری اندیشیده شود.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: در این خصوص برخی از افراد متخلف با پلیس همکاری نمی‌کردند، وسایل نقلیه آنها به پارکینگ منتقل گردید و در برخی از موارد گاری‌های دستفروش هم جمع‌آوری شدند.
وی در خصوص میزان آمار تصادفات جاد‌ای در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: با همکاری خوب مردم و اطلاع‌رسانی صحیح، برخورد قاطعی با تخلفات حادثه‌ساز صورت گرفته و روند کاهشی در تصادفات به خصوص فوتی را در شهرستان دماوند داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن