برخی از مسئولان برای دشمنان خوراک تبلیغاتی درست نکنند/ سعودی‌ها در حال خیانت به امت اسلامی هستند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه برخی از مسئولان برای دشمنان خوراک تبلیغاتی درست نکنند، گفت: سعودی‌ها در حال خیانت به امت اسلامی هستند.

به گزارش تاررود، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در جمع مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان دماوند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز سه‌شنبه هفته گذشته در جمع میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس سازمان همکاری اسلامی نکات مهمی را مطرح کردند.

وی در ادامه افزود: لزوم توجه جهان اسلام به مسأله اصلی خود از جمله فلسطین یمن و بحرین که جراحت‌های پیکر اسلام در این نقاط است، مطرح شدو مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند ،که باید در مسائل اساسی دنیای اسلام صریح باشیم تا بتوانیم جریان‌سازی کنیم و سکوت برابر مشکلات اصلی جهان اسلام را توطئه دانستند.

امام جمعه دماوند گفت: معظم له به صراحت اعلام کردند که سعودی‌ها در حال خیانت به امت اسلامی هستند و به آمریکا و صهیونیست‌ها کمک می‌کنند و ایشان فرمودند «فلسطین یک مجموعه در یک کشور و تاریخ است، فلسطین از نهر تا بحر است و هم بدون شرح پایتخت آن است و مجاهدت‌ها و مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی نتیجه خواهد داد».

فتاح‌دماوندی با بیان اینکه در داخل کشور باید مواظب باشیم که برخی از مسئولان برای دشمنان خوراک تبلیغاتی درست نکنند، تأکید کرد: در خبرها آمده که ۴۰ نفر از نمایندگان مجلس نامه‌ای خطاب به رؤسای جمهور و قوه قضاییه نوشته که در آن نامه خواسته شده که بازداشت‌شدگان اعتراض‌های اخیر هر چه سریع‌تر آزاد شود که البته ظاهراً نماینده مردم دماوند هم پیگیر این موضوع بوده است.

وی گفت: اگر افرادی در کشور آشوب و فتنه به‌پا، اموال عمومی را تخریب و درگیری فیزیکی ایجاد کنند، نظم اجتماعی را به هم بریزند، حقوق شهروندان را نادیده بگیرند، شعارهای ساختار شکن بدهند و بانی رفتار خشونت‌طلبانه در کشور شوند،نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی آنها را طبق قانون دستگیر می‌کنند و آن وقت برای بازجویی و محاکمه این افراد خاطی مدتی در بازداشت می‌مانند تا مراحل کار انجام شود.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: آیا این نامه‌نگاری به رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه برای آزادی افراد متهم به اخلال در امنیت کشور از سوی نمایندگان مجلس درست است، شما همان حرفی را می‌زنید که دشمن در تبلیغات رسانه‌ای علیه کشور ما می‌گویند که بازداشت‌شدگان را فوراً آزاد کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن