برف زمستانی شهرستان دماوند را سفید پوش کرد/ فرماندار شهرستان دماوند: کلیه مسیرهای ارتباطی شهرستان دماوند باز و تردد در جریان است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با تلاش عوامل راهداری و نیروهای امدادی و خدماتی، تمامی مسیرارتباطی شهرستان دماوند و راه های روستایی و شهری باز و تردد در جریان است.

به گزارش تاررود، مجید صفری با اشاره به بارش برف شب گذشته که تاکنون نیز ادامه دارد، افزود:با وجود بارش شدید برف و کولاک که از شب گذشته در تمامی مناطق شهرستان شاهد بودیم، تمامی مسیرهای ارتباطی دماوند باز است و تمامی دستگاه‌هایخدمات رسان و امدادی در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل خاصی در سطح شهرستان وجود ندارد، گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سایر دست‌های خدماتی، پیش بینی لازم جهتتأمین نیازهای اولیه شهروندان همچون آب، برق، گاز و … صورت گرفته تا در صورت تداوم بارش‌ها شاهد مشکلی در منطقه نباشیم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تعطیلی مدارس شهرستان نیز گفت: همچنین تمامی مدارس شهرستان در نوبت صبح و عصر امروز و فردا تعطیل می‌باشند و ادارات منطقه نیز امروز فعالیت کاری خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز کردند.

صفری از رانندگان خواست در صورت تردد در جاده‌ها با تجهیزات کامل تردد کنند و خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای ستاد برف روبی شهرداری‌های پنج شهر شهرستان، مشکلی در تردد خودرو در داخل شهرها نداریم.

*فعالیت ۶۰ نیرو ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند و آماده‌باش کامل

سیدکمال سادات، جانشین مدیریت بحران شهرداری دماوند در گفتگویی اظهار کرد: ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند از عصر دیروز با آغاز بارش برف فعالیت خود را با تلاش بیش از ۶۰ نیرو و ۲۶ دستگاه خودروی برف‌روبی و نمک‌پاش آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ۵ ایستگاه اصلی و فرعی برف‌روبی در سه منطقه شهر فعال هستند، گفت: امسال با هدف اجرای عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح شهر ۲۰ سایت نمک‌پاشی و بیش از یکصد مخزن نمک ایجاد و ۲ هزار تن نمک ذخیره‌سازی شده که با ترکیب شن و ماسه، در سطح شهر استفاده می‌شود.

سادات با بیان اینکه تاکنون بیش از یکصد تن نمک از شب گذشته تاکنون در محورهای اصلی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون محورهای اصلی شهر پاکسازی شده و محورهای فرعی نیز توسط ستاد برف‌روبی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن