برپایی نمایشگاه‌های بهاره در دماوند و رودهن/ تنظیم بازار قیمت مرغ، گوشت و میوه شب عید در دستور کار اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از برپایی نمایشگاه‌های بهاره در دماوند و رودهن خبر داد و گفت: تنظیم قیمت مرغ، گوشت و میوه شب عید در دستور کار اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند قرار دارد.

به گزارش تاررود، موسی احمدی با اشاره به موضوع تنظیم بازار و ستاد تسهیلات نوروزی ۹۷ اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، نشست‌های هماهنگی در حوزه تنظیم بازار و ستاد تسهیلات نوروزی با حضور فرماندار شهرستان دماوند و مجموعه ادارات تخصصی و نظارتی تشکیل و ماموریت تمامی واحدها در این خصوص تعیین گردید.

وی افزود: در بخش صنعت و معدن، ماموریت نظارت مدنظر قرار دارد که در این خصوص دستورالعمل نظارت بر کالاها و ملزومات روزهای پایانی سال در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند ادامه داد: در این راستا تیم‌های نظارتی در بخش اصناف، صنعت و معدن از ۱۰ اسفندماه فعالیت خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر در میادین اصلی عرضه کالا و خدمات آغاز می‌کنند و این امر تا ۳۰ فروردین‌ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.

احمدی در خصوص برپایی نمایشگاه‌های بهاره در شهرستان دماوند بیان کرد: بر اساس مصوبه و مجوز ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف، دو نمایشگاه در بخش گیلاوند و رودهن ایجاد می‌شود و با تشکیل کمیته نمایشگاهی، از روز ۱۵ اسفندماه آغاز به کار و تا ۲۵ اسفندماه به فعالیت می‌پردازند؛ پس از این تاریخ بر حسب ضرورت و تقاضای اتاق اصناف ممکن است نمایشگاه مورد تمدید قرار گیرد.

وی گفت: در حوزه تنظیم و نظارت تلاش ما بر این است که شرایطی را فراهم کنیم که کالا و خدمات بر حسب ضرورت و نیاز مردم تامین شود و خوشبختانه به لحاظ تامین کالا مشکلی در شهرستان دماوند وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند اظهار داشت: اداره جهاد کشاورزی این شهرستان نیز ماموریت تنظیم کالاهای حساس را بر عهده دارد؛ با توجه به افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر، جهاد کشاورزی تنظیم قیمت مرغ، گوشت و میوه شب عید را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن