برگزاری بیش از ۴۰ دوره آموزشی رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دماوند/ تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر در دوره‌های این مرکز شرکت کردند

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دماوند از برگزاری بیش از ۴۰ دوره آموزشی رایگان در این مرکز آموزشی دولتی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر در دوره‌های رایگان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دماوند شرکت کردند.
به گزارش تاررود، لیلا آقا رفیعی با اشاره به برنامه‌ریزی اوقات فراغت در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دماوند اظهار کرد: برنامه‌های مد نظر در دوره تابستانی در این مرکز شامل آموزش‌های مختلف می‌باشد که با توجه به ظرفیت کارگاه حدود ۱۵۰ نفر از اواسط خرداد ماه امسال ثبت‌نام کردند و بر اساس استاندارد برای هر دوره از ۷۷ تا ۳۲۰ ساعت این مرکز آموزش به همراه داشت.
وی افزود: در این مرکز هفت کارگاه آموزشی وجود دارد و در هر کارگاه رشته‌هایی مانند فناوری اطلاعات، دوره کاربر «تری‌دی‌اس‌مکس»، اُتوکد، اتوماسیون اداری درجه ۲، طراحی مقدماتی صفحات وب، دریم ویو و … آموزش داده می‌شود.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دماوند ادامه داد: کارگاه هنرهای تزئینی ما شامل آموزش حرفه‌های سفره آرایی مجالس، گل‌های رویایی و کریستالی، تزئینات عروس، گل‌های خمیری، عروسک‌های خمیر چینی‌ و گل‌های بلندر می‌باشد.
آقا رفیعی اضافه کرد: همچنین رشته‌های دیگری مانند حکاکی میوه، سبزی آرایی، دکوراتیو مجالس حنابندان عقد و ازدواج نیز در آموزش‌های مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دماوند ارائه می‌شود.
وی تاکید کرد: این مرکز آموزش‌های دیگری نیز مانند دوخت سنتی، نقاشی مقدماتی روی پارچه، دوره چاپ باتیک، هویه‌کاری پارچه ۱ و ۲، تذهیب کار پشت شیشه و نقاشی شیشه‌های تزئینی ویترایو، آموزش فرش، قالی‌بافی، گبه و گلیم بافت درجه ۱و ۲ را نیز آموزش می‌دهد.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دماوند ادامه داد: از صنایع معرق مقدماتی، پیشرفته و ساقه گندم، منبت کاری و مشبک درجه ۱ و ۲ به عنوان دیگر سایر کلاس‌های آموزشی این مرکز می‌توان نام برد.
آقا رفیعی در خصوص تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی رایگان این مرکز دولتی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۵۰ نفر در دوره‌های فوق شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد به ۷۰۰ نفر نیز افزایش یابد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن