برگزاری «جنگ نیرو» با هدف افزایش آگاهی‌ مدیریت مصرف آب و برق در دماوند+تصاویر

«جنگ نیرو» با هدف افزایش آگاهی‌های عمومی در زمینه مدیریت مصرف آب و برق در پارک خانواده شهرک فرهنگیان گیلاوند با حضور پرشور شهروندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، حسین رضایی، مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:‌ این برنامه به منظور آموزش و فرهنگ‌سازی روش‌های صرفه‌جویی و جلب مشارکت همگانی در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با حضور جمع پرشماری از خانواده ها برگزار شد. وی افزود: در حاشیه برگزاری این جشنواره ایستگاه‌های فرهنگی، غرفه‌های نقاشی و گریم صورت کودکان دایر بود و تعدادی جوایز از سوی اداره آبفا به کودکان و دانش‌آموزان به قید قرعه اهدا شد.

مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ادامه داد: همچنین این مراسم با اجرای برنامه‌های زنده و شاد هنری و آموزشی توسط گروه نمایش، اجرای موسیقی و برگزاری مسابقه در سه سطح برای گروه کودکان، مادران و پدران و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان همراه بود.

رضایی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما در این خصوص، توزیع تعداد ۲۵۰ عدد اقلام تبلیغاتی به منظور آموزش عمومی و جلب مشارکت همگانی در راستای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن