برگزاری نشست توجیهی ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه، نشست توجیهی ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.
به گزارش تاررود، این نشست برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری انجام شد و در آن دانشجویان با مسائل فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مورد نیاز خود آشنا شدند.
محمود صفری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در نشست توجیهی ورودی‌های جدید این مرکز دانشگاهی که برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری انجام شد و در آن دانشجویان با مسائل فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مورد نیاز خود آشنا شدند، در مورد موقعیت شهر دماوند توضیح داد و گزارش کوتاهی از عملکرد چهارده ساله واحد ارائه و به دانشجویان توصیه کرد قدر دوران ارزشمند دانشجویی را بدانند و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.
وی در جمع دانشجویان بیان کرد: امیدوارم در روز ۱۳ آبان امسال نیز همانند سالهای گذشته با حضور خود در راهپیمایی این روز،قدرت و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.
همچنین در ادامه این مراسم حجت مداحی، معاون دانشجویی فرهنگی واحد دماوند نیز بیشتر توضیحات خود را به امور دانشجویی مورد نیاز دانشجویان اختصاص داد.
مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد دماوند هم گزارش کوتاهی در زمینه عملکرد دانشگاه در امور فرهنگی ارائه داد و بار دیگر دانشجویان را به خوب درس خواندن توصیه کرد.
حجت الاسلام مرتضی احمدی گفت: گل سرسبد فعالیت‌های فرهنگی، نماز جماعت است و ما امیدواریم همه شما عزیزان را در نمازخانه‌های واحد و در صفوف اقامه نماز مشاهده کنیم.»
در این نشست مهدی ملک محمدی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی،محمد رنجبری مدیر کل تحصیلات تکمیلی و مجید نصیری مدیر آموزش واحد دماوند نیز برخی مسائل آموزشی و آیین نامه‌های ضروری را برای دانشجویان ورودی جدید متذکر شدند.
حسن اسدالهی معاون پژوهش و فناوری واحد دماوند هم توضیحاتی درباره امور پژوهشی و بویژه پایان نامه ها و عملکرد پژوهشی دانشگاه ارائه کرد.
رضا نهاوندی معاون اداری مالی، سهیلا اسدالهی مدیر پژوهش و فناوری و رئیس شبکه بهداشت شهرستان دماوند نیز به بیان توضیحات مورد نیاز دانشجویان پرداخت.
لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی،تقدیم گل و بسته فرهنگی به همت بسیج دانشجویی و غرفه خود مراقبتی که از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تدارک دیده شده بود، از حواشی جالب جلسات توجیهی امسال بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن