تجهیز اورژانس شهرستان دماوند به ۲ دستگاه بنت پرتابل/ یک دستگاه آمبولانس در صورت رفع مشکل صدور پلاک به ناوگان اورژانس شهرستان دماوند اضافه می‌شود

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند از تجهیز اورژانس شهرستان دماوند به دو دستگاه بنت پرتابل و اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس در صورت رفع مشکل صدور پلاک به ناوگان اورژانس این شهرستان خبر داد.

به گزارش تاررود، عبدالرحمان رزمگه اظهار کرد: اورژانس شهرستان دماوند مجهز به دو دستگاه بنت پرتابل کامل است که در زمان نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر این دو دستگاه، یک دستگاه آمبولانس دیگر در این مجموعه نیز مجهز به ست و مانیتور سی‌پی‌آر، تنفس مصنوعی و ساکشن است که در پایگاه گیلاوند مشغول فعالیت می‌باشد که از این آمبولانس می‌توان در تله مدیسین نیز استفاده کرد و به mobilecu-ccu مجهز می‌باشد

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین یک دستگاه آمبولانس در شهرستان دماوند موجود است که در صورت صدور پلاک به ناوگان اورژانس اضافه می‌شود و خدمات‌دهی درمانی را برای متخصصان راحت‌تر و سریع‌تر خواهد کرد.

رزمگه خاطرنشان کرد: در صورت مساعدت بیمارستان و راه‌اندازی تله‌مدیسین، از طریق این دستگاه با گرفتن پرینت و ارسال موارد خاص بیمار به پزشک متخصص و همچنین از طریق کانال تلگرامی به پزشک متخصص، روند درمان بهتر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تعداد ۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ با هشت دستگاه آمبولانس مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند و از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از دو هزار و ۱۵۰ مورد مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس انجام شد که از این میان تعداد ۱۰ فوتی ثبت گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن