تخریب ۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در روستای خورین بخش رودهن

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تخریب پنج مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در روستای خورین بخش رودهن خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاررود، هادی تهرانی‌پور اظهار کرد: در راستای مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و نیز اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری مناطق زراعی و باغ‌ها، این نهاد اقدام به تخریب پنج مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه خورین بخش رودهن واقع در شهرستان دماوند کرده است.
وی افزود: در پی اجرای این حکم نماینده دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، بخشداری، شهرداری و عوامل نظارت‌بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز حضور داشتند.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند بیان کرد: با تمام توان با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مقابله می‌کنیم و در این راستا پیگیر اجرای احکام تخریب صادر شده هستیم.
تهرانی‌پور تأکید کرد: با تغییر کاربری یک هکتار اراضی کشاورزی امنیت غذایی ۲۰ نفر از هموطنانمان را به خطر می‌اندازیم، پس باید در حفظ آن کوشا باشیم.
وی در پایان گفت: همچنین از مردم خواستاریم قبل خرید زمین یا بنای احداث شده در اراضی کشاورزی یا باغی منطقه، از اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند استعلام‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن