ترورهای دهه ۶۰، انتقام‌گیری منافقان و بنی‌صدر بود/ روزی که ملت عراق، مقاومت را به‌جای مذاکره انتخاب کرد، به سمت پیروزی حرکت کرد

امام‌جمعه شهرستان دماوند گفت: روزی که ملت عراق مقاومت را به‌جای مذاکره برگزید، توانست به سمت پیروزی و آزادسازی کشور خویش از چنگال داعش قدم بردارد.

به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر دماوند، اظهار کرد: ششم تیرماه سال ۱۳۶۰، یادآور ترور نافرجام رهبر انقلاب است که بعد از نطق تاریخی ایشان در عدم‌کفایت سیاسی بنی‌صدر صورت پذیرفت که عده‌ای معتقدند، این انتقام‌ها به‌واسطه رابطه بنی‌صدر با سازمان منافقین بوده است.

وی افزود: امام در پیامی که به رهبر انقلاب در پی این ترور داشتند، این موضوع را به ایشان تبریک گفتند و این موضوع را نشان از خدمت ایشان به کشور، اسلام و مسلمانان دانستند.
امام‌جمعه شهرستان دماوند با اشاره به حادثه ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، خاطرنشان کرد: امام خمینی، بهشتی را مظلوم معرفی کردند و عده‌ای سعی داشتند شهید بهشتی را پیش از ترور فیزیکی، ترور شخصیت کنند.

فتاح دماوندی بابیان اینکه باید قوه قضاییه همچون دولت و مجلس، موردحمایت قرار گیرد، تصریح کرد: نباید بگذاریم دستگاه قضایی مورد تهمت قرار گیرد و اگر منافقان اعدام نشوند و تعدی گران به بیت‌المال محاکمه نشوند، چراغ امید مردم کم‌سو می‌شود.
وی بابیان اینکه کسانی که ترورها را رقم زدند و به عراق، سلاح شیمیایی دادند و داعش را به وجود آوردند، امروز ادعای حقوق بشر دارند، تأکید کرد: آمریکا تنها پی منافع خودش است و کشوری که ۲۲۰ هزار نفر را در حمله اتمی به کشتن داد، دیروز ایران را به نقض قطعنامه‌های سازمان ملل محکوم کرده است و نگرانی آمریکا از جبهه مقاومت و پیروزی‌ها در عراق و سوریه است.

امام‌جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: درس حوادث تروریستی سال ۶۰ و حوادث تروریستی امروز این است که مرکز همه این فتنه‌ها آمریکا است و مذاکره نتوانست داعش را بیرون کند؛ بلکه مقاومت توانست آن‌ها را نابود کند.
فتاح دماوندی ادامه داد: روزی که دولت عراق تصمیم گرفت مذاکره را رها کند و به مقاومت روی بیاورد، شهرهای عراق را یک به یک آزاد کرد و روز گذشته، مرکز خلافت ابوبکر بغدادی در موصل آزاد و این دولت دروغین به‌پایان رسید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن