ویژه‌برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند به مناسبت دهه فجر تشریح شد

تشریح ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های شهرستان دماوند از جمله موارد مطرح‌شده در نشست انجمن کتابخانه‌های شهرستان دماوند بود.

به گزارش تاررود، شاهرخ جهانشاهی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند در این نشست، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال باید با شکوه ویژه‌ای برگزار شود و پاسخ محکمی برای معاندین و منافقین که در اتفاقات اخیر کشور نقش داشتند، باشد.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید استفاده کرد و کتابخانه‌ها می‌توانند با فرهنگ‌سازی به کمک دیگر دستگاه‌ها بشتابند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی بیان داشت: کتاب، محصول تجربه‌ها،خلاقیت‌های و آموخته‌های انسان‌ها و وسیله‌ای برای ارتقاء دانش بشری و جلوگیری از جهل و بی‌خبری است.

جهانشاهی کتاب را پاسخگوی مطالبات و نیازهای علمی و فکری انسان دانست و خاطرنشان ساخت: کتاب بهترین مرجع برای پاسخگویی به این نیاز است که از طریق مراجعه به آن بسیاری از شبهات و پرسش‌ها رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای انتشار کتاب لازم است استانداردهای برآمده از آموزه های دینی و اعتقادی وجود داشته باشد تا باعث امکان سوء استفاده برخی افراد فراهم نگردد.

لازم به ذکر است ،در این نشست برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که قرار است در کتابخانه‌های سراسر شهرستان دماوند برگزار شود توسط مسئول انجمن کتابخانه‌های شهرستان دماوند تشریح و گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه به وسیله مسئولان ارائه گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن