تمهیدات لازم برای برپایی راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن اندیشیده شود

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در بخش دماوند باید جشن انقلاب به صورت متمرکز برگزار شود و تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در دماوند اتخاذ شود تا مراسمی منظم و باشکوهی را داشته باشیم.

به گزارش تاررود، مجید صفری در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند که در محل دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد، اظهار کرد: ایام دهه مبارک فجر و فاطمیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را باید به کارگیریم تا مراسم باشکوهی در این ایام برگزار کنیم، افزود: با توجه به اتفاقات اخیر حساسیت‌ها بیشتر شده است و نگاه‌هایی از بیرون کشور نسبت به ایام پیش‌رو وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: برخی به دنبال این هستند که کمبودهایی را به عنوان ضعف عمده جلوه دهند که باید با رفتار و عملکرد مطلوب خود به این مسائل پاسخ دهیم؛ به نحوی که بتوانیم پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشیم.

صفری با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در بخش رودهن، یادواره شهدای بخش رودهن در روز ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری و جشنی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب با رعایت ایام فاطمیه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در بخش دماوند نیز باید جشن انقلاب به صورت متمرکز برگزار شود و باید تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در دماوند اتخاذ شود تا مراسمی منظم و باشکوهی را داشته باشیم.

گفتنی است که در این نشست، مسائل و برنامه‌های مختلف ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سالروز ولادت ایشان مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن