توزیع ماهانه ۱۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در شهرستان دماوند/ برخی از جایگاه‌های توزیع سوخت در دماوند مشکلات حقوقی و عدم پرداخت حواله‌های اعتباری دارند

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه دماوند از توزیع ماهانه ۱۷میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در جایگاه های سوخت این شهرستان خبر داد.

به گزارش تاررود، سیامک مختارنژاد در نشست کمیته سوخت شهرستان دماوند با حضور با حضور معاونان برنامه‌ریزی و سیاسی انتظامی فرمانداری گزارشی از وضعیت جایگاه‌های سوخت‌رسانی ارائه کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۱۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت و گاز و سیان جی در سراسر شهرستان به صورت ماهانه توزیع می‌شود.

همچنین با اشاره به راه‌اندازی جایگاه سوخت بعثت در دماوند خاطرنشان ساخت: برخی از جایگاه‌های توزیع سوخت در دماوند مشکلات حقوقی و عدم پرداخت حواله‌های اعتباری دارند که در این جلسه برای رفع این مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: جایگاه‌های سوخت به صورت خصوصی اداره می‌شوند و نظارت عالیه آن با شرکت پخش فراورده‌های نفتی است، به همین لحاظ در این جلسه برای رفع مشکلاتی که برخی از جایگاه‌ها دارند تصمیماتی اتخاذ شده که خدمت‌رسانی به مردم شهرستان و مسافران در ایام پایانی سال، بهتر از قبل انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن