جمع‌آوری متکدیان پاکستانی در قالب پوشش دخترانه با همکاری نیروی انتظامی در شهرستان دماوند

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند از جمع‌آوری متکدیان پاکستانی در قالب پوشش دخترانه با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش تاررود، شاهرخ جهانشاهی در حاشیه جلسه حقوق شهروندی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در سطح شهر با هدف حفظ امنیت و آرامش شهروندان در رفع معضلات و مشکلات شهری، اظهار کرد: زمانی که بحث حقوق شهروندی مطرح شود موارد متعددی که مورد تأیید ریاست جمهوری و اولویت‌های دولت دوازدهم همچون اشتغال، مسکن و کیفیت مسکن مهر و دیگر خدمات مورد توجه است.
جهانشاهی در خصوص طرح جمع‌آوری متکدیان سطح شهر بیان کرد: با توجه به حضور اتباع پاکستانی در سطح شهرستان دماوند و فعالیت عده ایی از آنان در قالب تکدی‌گری، در ۲ هفته اخیر به منظور جمع‌آوری متکدیان پسر که در قالب پوشش دخترانه فعالیت می‌کنند، اقداماتی صورت گرفته است و با کمک نیروی انتظامی این کار در هفته آینده انجام می‌شود.
وی تکریم ارباب رجوع در ادارات، مبارزه با ترویج استفاده از مواد مخدر و عوارض ناشی از آن در سطح شهر، ترویج فرهنگ حقوق شهروندی در مدارس و … دانست و بیان کرد: اگر آگاهی در جامعه بیشتر شود و دستگاه‌های آموزشی براساس وظیفه آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه دهند، این مهم در سطح خانواده‌ها نیز گسترش می‌یابد.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند در ادامه یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه را ساماندهی سگ‌های بلا صاحب اشاره کرد و گفت: طی جلساتی که با شهرداری و شورای شهر در خصوص ساماندهی سگ‌های بلا صاحب صورت گرفته، ساماندهی و پایش و همچنین عقیم‌سازی با همکاری دامپزشکی مراحل نهایی آن در حال انجام است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن