«حسین بختیاری» به عنوان رئیس انجمن سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان شهرستان دماوند انتخاب شد

برای دومین سال متوالی، «حسین بختیاری» به عنوان رئیس انجمن سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان شهرستان دماوند انتخاب شد.
به گزارش تاررود، حسین بختیاری، رئیس انجمن سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری دومین انتخابات سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده در این شهرستان اظهار کرد: با برگزاری انتخابات در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، برنامه‌ریزی‌هایی در جهت بهتر شدن روند کار و دست‌یابی مصرف کننده به حقوق واقعی خود انجام شده است.
وی افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده، از سال ۱۳۹۰ در شهرستان‌ها شروع به فعالیت کرده و مانند دیگر مسائل اقتصادی، باید روند اصولی و سازگاری متناسب با اهداف تعیین شده را در نظر بگیرد.
رئیس انجمن سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: روند کار سازمان به‌گونه‌ای است که نقش هدایت‌گر مصرف کننده و تولید کننده را تعریف می‌کند و از سیاست‌های غیراصولی جلوگیری می‌کند.
بختیاری تأکید کرد: متأسفانه سیاست‌های غیراصولی، نه تنها وضع مصرف‌کنندگان را بهبود نمی‌بخشد، بلکه موجب تولید کالاهای بی‌کیفیت و نامرغوب، ایجاد الگوی نادرست مصرف، افزایش آلودگی، ایجاد بی‌اعتمادی به بازار داخلی منجر می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اگر تمام تولید کننده‌ها را به عنوان مصرف کننده در نظر بگیریم و به حمایت از بخش تولید بپردازیم، می‌توانیم زمینه بسیار خوبی را در این بحث ایجاد کنیم.
رئیس انجمن سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان شهرستان دماوند ادامه داد: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، برنامه‌هایی در سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده در دستور کار قرار گرفته است که برای اولین بار به واحدهای فعال تولیدی و خدماتی که حقوق مصرف‌کننده را رعایت می‌کنند، گواهی‌نامه حقوق مصرف‌کننده به آنها اعطا می‌کنیم.
لازم به ذکر است، پس از انجام انتخاباتی با انتخاب اعضا «حسین بختیاری» به عنوان رئیس انجمن، «مجید رازانی» به عنوان نایب رئیس، «مجتبی ناظری» به عنوان خزانه‌دار، عضو اصلی سید جلال حسینی و عضو اصلی دوم جلال همتی به عنوان ۵ عضو اصلی این سازمان انتخاب شدند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن