حمایت هیئت کبدی استان تهران از راه‌اندازی و توسعه ورزش کبدی در دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند

رئیس هیئت کبدی استان تهران در نشستی با رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند، از حمایت استانی در خصوص راه‌اندازی و توسعه ورزش کبدی در این مرکز دانشگاهی خبر داد.
به گزارش تاررود، حسین عنصری رئیس هیئت کبدی استان تهران در نشستی صمیمانه با رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند اظهار کرد: این مرکز دانشگاهی با ظرفیت بالای ورزشی امکان دارا بودن تیمی منسجم در زمینه ورزش کبدی را دارد و ما هرگونه حمایت و پشتیبانی لازم را در خصوص راه‌اندازی تیم کبدی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند انجام می‌دهیم.
همچنین در ادامه این نشست، مهدی یدالهی رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند با اشاره به کسب موفقیت‌های ورزشی توسط این مرکز به ویژه در رشته فوتسال و برگزاری مسابقات متمرکز کشوری همچون مسابقه کشوری پاورلیفتینگ پسران در آذرماه سال گذشته، در خصوص راه‌اندازی تیم کبدی با حمایت مستقیم هئیت استان تهران اظهار امیدواری کرد.
وی افزود: با عنایت به پیش‌رو بودن ایام‌الله فجر، یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برگزاری مسابقات ورزشی در سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید مرکز پیام‌نور دماوند در رشته‌های گوناگون ازجمله فوتسال، پینگ‌پنگ، پرتاب دارت، شطرنج، پیاده‌روی و کوهنوردی است.
گفتنی است در این نشست مقرر شد که برنامه‌ریزی وهماهنگی لازم جهت برگزاری دوره‌های مربیگری و آموزش کبدی در آینده نزدیک در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن