خانه ورزش روستایی در رودهن راه‌اندازی می‌شود

به گزارش تاررود، لیلی شکری در گفتگویی اظهار کرد: جلسه‌ای را جهت رشد ورزش روستایی با دهیاران بخش رودهن برگزار کردیم؛ در این جلسه مصوب شد تا فعالیت ورزشی بخش رودهن نسبت گذشته بیشتر شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن تصریح کرد: طی هم‌اندیشی که با دهیاران انجام دادیم، مقرر شد تا خانه ورزش در هر روستا راه‌اندازی شود.

شکری افزود: تجهیز امکانات ورزشی موجود در شهر و روستاهای رودهن یکی دیگر از اصلی‌ترین کارهای اداره ورزش و جوانان رودهن است که امیدوارم با کمک و حمایت مسؤولان این امر محقق شود.

وی گفت: پیگیری‌های راه‌اندازی ورزش بانوان، راه‌اندازی ورزش‌های همگانی در روستاها یکی از اقدام‌هایی است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن در خصوص اجرای برنامه‌های ورزشی در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف و مسابقات گوناگون ورزشی در ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

شکری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه ورزشی ایام دهه مبارک فجر سال‌جاری، اجرای مسابقات ورزشی روستایی و عشایری در سطح روستاهای بخش رودهن است و با کمک دهیاران بخش رودهن این مسابقات در روستاهای بخش رودهن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن