خدمات‌رسانی ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند جهت بازسازی یکی از روستاهای مناطق زلزله‌زده غرب کشور

خدمات‌رسانی ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند جهت بازسازی یکی از روستاهای مناطق زلزله‌زده غرب کشور در اسرع وقت اجرایی می‌شود.
به گزارش تاررود، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با موضوع هماهنگی لازم جهت امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور تشکیل شد.
در این نشست که به ریاست معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند و با حضور فرمانده سپاه ناحیه دماوند، هلال‌احمر و نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد، مصوباتی جهت هماهنگی بیشتر در راستای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور به تصویب رسید.
در این مصوبات ضمن تشکر از همت و غیرت مردم شریف شهرستان دماوند و تقاضا برای ادامه کمک‌های مردمی با عنایت به اتمام مرحله اول خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده و با توجه به تقسیم‌بندی انجام شده جهت خدمات‌رسانی و تعیین روستایی در مناطق زلزله‌زده به عنوان سهمیه شهرستان دماوند، کلیه امکانات و خدمات به این منظور اختصاص خواهد یافت.
همچنین کلیه امکانات از قبیل اکیپ فنی برق، آب، پزشک و تیم پشتیبانی هلال‌احمر و سپاه با هماهنگی ستاد حوادث فرمانداری شهرستان دماوند به منطقه اعزام و مراحل بازسازی روستای مذکور در اسرع وقت آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن