دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در دماوند/ این باند اقدام به سرقت وجه نقد و گوشی‌های موبایل شهروندان می‌کرد

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان زورگیر که اقدام به سرقت وجه نقد و گوشی‌های موبایل شهروندان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش تاررود، سرهنگ محمدحسن محمدی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان دماوند قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

وی بیان کرد: ماموران آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری هر سه نفر از اعضای این باند سارق و زورگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: در این عملیات، یک دستگاه خودروی پراید سواری که سارقان با آن اقدام به چند فقره زورگیری می کردند توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد .

محمدی تصریح کرد: در تحقیقات و بازجویی صورت گرفته از سارقان به پنج فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده قضایی، روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا از ریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریتهای پلیسی اعلام نمایند تا در اسرع وقت اقدامات قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن