دشمنان دست از پا خطا کنند، پاسخی کوبنده دریافت خواهند کرد/ انسجام باشکوه شیعیان را بزودی در راهپیمایی عظیم اربعین خواهیم دید

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه دشمنان دست از پا خطا کنند پاسخی کوبنده دریافت خواهند کرد، گقت: امسال انسجام باشکوه شیعیان را بزودی در راهپیمایی عظیم اربعین خواهیم دید.
به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت امام حسن مجتبی (ع) که به روایتی امروز است، به مناسبت‌های پیشرو اشاره و اظهار کرد: هشتم آبان ماه روز شهادت محمد حسین فهمیده، بسیجی ۱۳ ساله‌ای است که به فرموده امام (ره)، رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگتر است با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.
وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان در سراسر جهان عملیات‌های استشهادی را از او آموختند و شهید حسین فهمیده در اجر شهادت همه این جوانان شهادت طلب شریک است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی ۵۵۰ هزار دانش‌آموز به دفعات مکرر به جبهه‌ها اعزام شدند که بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر شهید و مفقودالاثر، ۲ هزار و ۸۵۳ نفر جانباز و ۲ هزار و ۴۳۳ نفر آزاده تقدیم انقلاب کردند، گفت: دانش آموزان بسیجی به حضرت قاسم بن الحسن (ع) اقتدا کردند و بسیج دانش‌آموزی مدرسه‌ای است که شهید فهمیده اولین استاد و رهبر آن است.
امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه در مدرسه بسیج درست علم و عمل به وظیفه آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در مدرسه بسیج درس ایثار، فداکاری و شهادت، خودشناسی و خداشناسی را می‌آموزند زیرا بسیج مدرسه عشق و کلاس فهمیدن و پرواز کردن است.
فتاح دماوندی با بیان اینکه دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب در صدد متلاشی کردن بسیج به عنوان پایگاه مقاومت و ایستادگی است، گفت: دشمن برای منحرف کردن نوجوانان ما برنامه‌های فراوانی دارد؛ تیرهای مسموم لاابالی گری و شهوت‌رانی را به سوی نونهالان و نوجوانان ما رها کرده است.
این مقام مسئول ادامه داد: نوجوانان و جوانان ما باید در پایگاه مسجد سنگر بگیرند و دامن پرمهر اهل بیت عصمت و طهارت را رها نکنند و همچنین قرائت، تدبر و عمل به قرآن کریم را در برنامه روزانه خود قرار دهند.
وی گفت: آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان شیطان صفت بدانند این کشور پر از بسیجیان و جان نثاران اسلام و فدائی ولایت و رهبری است و ایران اسلامی ما امروز متحدتر از هر زمان دیگر است؛ نشانه‌های انسجام شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت را به‌زودی در راهپیمایی عظیم اربعین خواهیم دید.
امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفته اگر اقدامات بین المللی کنونی که توسط ترامپ رهبری می شود نتوانست منافع دستیابی ایران به توانایی های هسته ایی شود، اسرائیل خودش به صورت نظامی عمل خواهد کرد؛ دشمن بداند که آمریکا با آن همه ادعا ۴۰ سال است نتوانسته غلطی کند و شما که مگس هم نیستید.
ایرنا
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن