دلجویی و ابراز همدردی دانش‌آموزان شهرستان دماوند از آتش‌نشانان

دانش‌آموزان مدارس شهرستان دماوند، از ایستگاه آتش‌نشانی شهر دماوند بازدید کرده و ضمن ابراز همدردی، با اهدای شاخه گل به آتش‌نشانان از زحمات آن‌ها قدردانی نمودند.

به گزارش نشریه تاررود، مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر دماوند با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ قدردانی در جامعه اظهار کرد: به حمدالله دانش آموزان ما، آینده‌سازان کشور و فرزندانی فهیم و قدرشناس‌اند و فرهنگ قدردانی در بین آن‌ها نهادینه شده است.

حسین میرزاملکی افزود: با توجه به ضرورت پرداختن به موضوع فرهنگ ایمنی در مدارس، امیدواریم تا به زودی اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گیرد و ما نیز تا حد توان، در خدمت دانش آموزان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز خداوند، رحمانیت اوست که این ویژگی به وضوح در بین امدادگران دیده می‌شود؛ چرا که ممکن است که هر امدادگر، به محض ورود به عملیات امدادی، شاهد دیدن صبح فردا نباشد.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر دماوند تاکید کرد: امدادگران افرادی خطر پذیرند که با علم به احتمال مخاطرات فراوان، با هدف خدمت به ایران سربلند و مردم سرزمین خود، قبول خطر نموده و خدمت می‌نمایند.

همچنین معاون امور مالی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند، با اشاره به بازدید و قدردانی دانش آموزان از آتش‌نشانان شهرستان گفت: با توجه به حوادثی مانند ریزش ساختمان پلاسکو، متوجه بسیاری از کم و کاستی‌ها در زمینه فرهنگ ایمنی و مدیریت بحران در سطح کشور و همچنین در بین دانش آموزان شدیم؛ لذا رفع این کاستی‌ها، همت و تلاش مضاعف می‌طلبد.

مهدی فتحعلی تصریح کرد: این بازدید در بین دانش آموزان شهرستان صورت پذیرفت تا به این ترتیب، با مساعدت ارگان‌هایی مانند آتش‌نشانی و هلال‌احمر، بتوانیم دانش آموزان را با حوادث احتمالی مانند زلزله و آتش‌سوزی و راهکارهای ایمنی آشنا نماییم.

گفتنی است، دانش آموزان با اجرای سرود و تقدیم شاخه گل، از زحمات آتش‌نشانان دماوندی تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن