رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس صلاحیت جابجایی دانش آموزان را ندارند/ ثبت‌نام ۷۸۶ نفر متقاضی جهت دریافت سوخت گازوئیل

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک دماوند با بیان اینکه رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس صلاحیت جابجایی دانش آموزان را ندارند، گفت: ۷۸۶ نفر متقاضی برای سوخت گازوئیل در دماوند ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش تاررود، حمیدرضا غلامرضازاده با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس در سطح شهر و اظهار کرد: سازمان حمل و نقل دماوند در سال گذشته ۱۵۷ سرویس مدارس را که شامل تاکسی، مینی بوس، شخصی و ون بود، ساماندهی نمود و امسال نیز همانند سنوات گذشته متولی این امر سازمان حمل و نقل، آموزش و پرورش و پلیس راهور است.
غلامرضازاده در خصوص جلوگیری از فعالیت افرادی که بدون دریافت کارت فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: طی تعاملی که با آموزش و پرورش و پلیس راهور داشتیم، مقرر شد امسال در قالب گشت تلفیقی از فعالیت کسانی که بدون برچسب و کارت مخصوص به عنوان سرویس مدرسه فعالیت می‌کنند، جلوگیری کنیم.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر ۶۰ نفر اعلام آمادگی کردند و پیش بینی می‌شود درخواست‌ها تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.
رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک دماوند افزود: از عموم والیدن گرامی دانش آموزان تقاضا داریم که به هیچ وجه فرزندان خود را به رانندگانی که فاقد کارت سرویس هستند نسپارند چرا که علاوه بر نداشتن صلاحیت لازم در این امر، در صورت بروز حادثه عواقب بعدی بر عهده والدین خواهد بود.
غلامرضازاده به نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که توسط این نهاد صورت می‌گیرد، نوسازی تاکسی‌های فرسوده است که سال گذشته تاکسی‌های مدل ۸۵ و قبل از آن که ۱۸۰ مورد بود، تعویض شد و در سال جاری نیز خودروهای مدل ۸۶ و قبل از آن نوسازی می‌شود که تاکنون ۳۰ مورد تعویض ثبت نام شده است.
وی دیگر اقدامات این نهاد را خط کشی عابر پیاده به ویژه در مناطق پرتردد شهر، خط کشی محوری به طول ۶۰ کیلومتر در بلوار بعثت، شهید بهشتی و آیت اله خامنه‌ای و … دانست و بیان کرد: ساماندهی سرویس‌های مدارس از جمله موضوعات مرتبط به این بخش است که طی جلسات برگزار شده، تمهیدات لازم صورت گرفت.
این مقام مسئول در خصوص برخورداری از سوخت گازوییل نیز بیان کرد: موضوع سوخت گازوئیل از اسفندماه سال قبل آغاز شد و طی برگزاری جلسات متعدد، این امر بر اساس پیمایش صورت گرفته است.
غلامرضازاده بیان کرد: تاکنون ۷۸۶ مورد ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان انجام شده که از این تعداد برای ۱۲۰ متقاضی مجوز فعالیت صادر کردیم و به صورت مستمر این مهم نیز انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت این موضوع تصریح کرد: سوخت گازوئیل افرادی که در این طرح ثبت‌نام نکردند از اول مهر ماه به صورت مقطعی قطع خواهد شد و از متقاضیان خواست تا هرچه سریعتر به سازمان حمل و نقل واقع در شهرداری ناحیه ۲ جهت تحویل مدارک مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن