راهپیمایی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دماوند برگزار شد

راهپیمایی مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دماوند برگزار شد.
به گزارش تاررود، راهپیمایی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر بعد از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، رئیس اداره بهزیستی، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند و کانون‌های هلال احمر در شهر دماوند برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در حاشیه راهپیمایی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: این راهپیمایی با شعار «احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است»، در راستای حمایت از تأمین سلامت انسان‌ها برگزار شد.
سعید طاهری افزود: جمعیت هلال احمر در قالب گروه‌های بشردوستانه و زیرمجموعه‌های کانون‌های خود مانند کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و با همکاری فرمانداری و دستگاه‌هایی که نقش آموزشی و پیشگیری در زمینه اعتیاد دارند، این راهپیمایی را برگزار کردند.
وی بیان کرد: در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با قرائت بیانیه‌ «به اعتیاد نه بگوییم»، مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و پیشگیری از آن اولویت دستگاه‌های مربوط قرار داده شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در خصوص اقدامات این جمعیت در خصوص مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این اداره با برگزاری کلاس‌های آموزشی خطرات ناشی از مواد مخدر که در کمین جوانان نشسته است را معرفی می‌کند و نحوه پیشگیری از آن‌ها را در سنین مختلف آموزش می‌دهد.
طاهری اضافه کرد: این آموزش‌ها در قالب برگزاری کلاس‌های کمک‌های اولیه به صورت ویژه از سوی جمعیت هلال احمر در مکان‌های مختلف و در پایگاه‌های تابستانی در شهرهای دماوند، آبسرد، کیلان و رودهن ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در روز دوشنبه هفته جاری مراسمی با هدف ایجاد کمپینگ «نه به اعتیاد بگوییم» در منطقه چشمه اعلای دماوند برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن