راهپیمایی نمازگزاران شهر دماوند در محکومیت اظهارات ترامپ

نمازگزاران شهر دماوند در محکومیت به اظهارات ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف از مصلی نماز جمعه به سمت میدان ۱۷ شهریور راهپیمایی کردند.

به گزارش تاررود، با توجه به اقدام نژادپرستانه و نابخردانه رئیس جمهور مستبد آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان مرکزیت رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، مردم ولایتمدار شهرستان دماوند با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعتراض خود را اعلام و این اقدام را محکوم کردند.

مردم دماوند در پیامی مشترک اعلام کردند که قدس، قلب جهان اسلام است و برای همیشه به ملت فلسطین تعلق داشته و دارد و امت اسلامی در برابر این بی حرمتی هیچگاه سکوت نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم با بیان اینکه تصمیم اخیر ترامپ با قطعنامه‌های ۳۳۸ و ۲۴۲ شورای امنیت سازمان ملل مغایر است، گفت: رئیس جمهور آمریکا با توطئه‌های خود به ویژه تصمیم اخیرش، در آتش خشم مسلمانان خواهد سوخت.

وی ادامه داد: تصمیم رئیس جمهور ابله آمریکا یکی از مهلک‌ترین اشتباهات دوران ریاست جمهوری اوست که به فرموده رهبر معظم انقلاب ادعای اخیر غرب نشان از عجز و ناتوانی آنان است.

این مقام مسئول بیان کرد: مسئله فلسطین دست دشمن را بسته است ولی بدانند که پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین به لطف خدا قطعاً آزاد خواهد شد.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه سیدحسن نصرالله نیز از کشورهای اسلامی خواسته سفرای آمریکا را احضار و این اقدام اخیر را محکوم کنند، گفت: امروز مردم کشور و به طبع آن مردم شهرستان دماوند به صحنه آمدند تا اعتراض خود را به صورت گسترده اعلام کنند و ما نیز خشم و نفرت خود را با حضور در صحنه اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن