راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان دماوند برگزار شد

به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی و کیلان برگزار شد.

به گزارش تاررود، مردم شهرستان دماوند صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هشتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

مردم شهرستان دماوند صبح امروز با حضور خود در صحنه و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل مشت‌های خود را گرده کردند و در حمایت از انقلاب اسلامی فریادهای الله‌اکبر و شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و … سردادند.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در سالگرد سی و نهمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای خطاب به ملت بزرگ، آگاه و فهیم ایران اسلامی، تشکل‌های مردمی، دانشجویی، دانش‌آموزی و کارگری، بازاریان و اصناف، کشاورزان و روستاییان، اقلیت‌های مذهبی و همه جوانان و نوجوانان برومند ایران اسلامی و فرزندان غیور امام خمینی (ره)، گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به انقلاب اسلامی اعلام کرد: حضور حماسی، انقلابی و پرشور شما در صحنهٔ نمایش وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمهالله علیه) و شهدا و لبیک به فراخوان مقام عظمای ولایت «مد ظله العالی» است.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت وگردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی دارد که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و بصیرت مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف مورد نیاز رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن