راه‌اندازی دستگاه «سی‌تی‌اسکن» در بیمارستان سوم شعبان دماوند/ کلنگ‌ احداث بخش جدید جراحی بیمارستان سوم شعبان دماوند به زمین می‌خورد

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از راه‌اندازی دستگاه «سی‌تی‌اسکن» و کلنگ‌زنی احداث بخش جدید جراحی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش تاررود، مسعود مسلمی‌فرد در حاشیه نشست حقوق شهروندی شهرستان دماوند اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان سوم شعبان دماوند فعال شد که افتتاحیه آن با حضور مسئولان دانشگاه شهید بهشتی در دهه فجر به صورت رسمی انجام می‌شود؛ هرچند که هم‌اکنون در حال ارائه خدمات به متقاضیان است.

وی افزود: کلنگ‌زنی بخش جدید جراحی نیز در هفته جاری انجام می‌شود که قراردادی در این خصوص با مجمع خیرین سلامت منعقد گردید و ساخت آن حدود ۹ ماه تا یک سال به طول می‌انجامد.

*افتتاح کیلینیک ویژه‌ تخصصی بیمارستان سوم شعبان دماوند در هفته جاری

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند ادامه داد: همچنین کیلینیک ویژه‌ای در هفته جاری افتتاح خواهیم کرد که در این صورت، جابجایی درمانگاه و ارائه خدمات بهتر را در پی دارد؛ علاوه بر این به دنبال اخذ تجهیزات لازم از وزارتخانه هستیم تا بتوانیم بخش دندانپزشکی را در بیمارستان فعال کنیم.

مسلمی‌فرد بیان کرد: یکی از موارد مهم، فعالیت درمانگاه سوء‌مصرف مواد در بیمارستان سوم شعبان فعال شده است مجوز آن اخذ شده و در بهمن ماه فعال خواهد شد؛ همچنین ایجاد کیلینیک ویژه درد از مواردی است که تنها در بیمارستان‌های فوق‌تخصصی شاهد آن هستیم و خوشبختانه در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

*توسعه ظرفیت سردخانه بیمارستان سوم شعبان نیازمند همکاری شهرداری است

وی در خصوص ظرفیت سردخانه در بیمارستان سوم شعبان تصریح کرد: در بسیاری از کشورها شهرداری‌ها در موضوع سردخانه بیمارستان وارد می شوند و مسئولیت‌هایی در این خصوص دارند؛ اما متاسفانه در شهر دماوند این اتفاق نیافتاده است و هم‌اکنون ظرفیت سرخانه در این بیمارستان چهار نفر است که تقریبا مشکلی در این خصوص نداشتیم.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند تاکید کرد: بحث بحران‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و شاید ما در شهرستان دماوند در بحث بحران کمبودهایی داشته باشیم که سردخانه نیز جزئی از آنهاست که امیدواریم با همکاری شهرداری و فرمانداری این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

*ایجاد راه دسترسی بیمارستان سوم شعبان دماوند به بلوار بعثت

مسلمی‌فرد در خصوص ایجاد راه دسترسی بیمارستان سوم شعبان دماوند به بلوار بعثت اظهار داشت: نامه‌نگاری‌هایی در خصوص ایجاد راه دسترسی در مسیر امتداد بیمارستان به سمت بلوار بعثت به طول یک و نیم کیلومتر به شهرداری انجام شد و شورای اسلامی شهر قول مساعدتی در این زمینه داد، اما با توجه به بودجه شهرداری هنوز این موضوع انجام نشده است.

وی ادامه داد: تحقق این امر بسیار پر اهمیت است زیرا در این صورت نیازی به عبور آمبولانس‌ها از محدوده پرترافیک نیست و علاوه بر آن ارزش بیمارستان از لحاظ تجاری نیز بیشتر می‌شود که در نهایت موجب درآمدزایی و خودگردانی بیمارستان سوم شعبان خواهد شد.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: در حال حاضر قول مساعدتی در این خصوص از سوی شهرداری دماوند در سال ۹۷ داده شده که امیدواریم اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن