راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت بحران در شهرستان دماوند/ سوله‌های پایگاه امداد و نجات شهرستان دماوند نیازمند تجهیز می‌باشد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت بحران خبر داد و گفت: سوله‌های پایگاه امداد و نجات شهرستان دماوند نیازمند تجهیز است.

به گزارش تاررود، سعید طاهری در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در محل فرمانداری اظهار کرد: با توجه به نشست ستاد مدیریت جمعیت هلال احمر استان تهران، برنامه سامانه یک‌پارچه‌سازی مدیریت بحران ایجاد شد.

وی بیان کرد: در هنگام زلزله گروه‌های ارزیاب گزارش اولیه از قبیل تعداد جمعیت، تعداد آمبولانس، تعداد چادرها و دیگر تجهیزات را از محل مدیریت بحران بررسی می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین با راه‌اندازی پارک اضطراری، مکانی به عنوان مرکز فرماندهی کنترل عملیات ایجاد می‌شود که در زمان وقوع حادثه مدیر از محل مرکز به کنترل حادثه می‌پردازد.

طاهری اظهار داشت: تمامی دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها لازم است که سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت بحران را بروزرسانی کنند و باید به این موضوع توجه داشت که پاشنه حاشیه حوادث روستاها هستند.

وی گفت: با اشاره به اهمیت این موضوع باید سوله‌ها را مجهز کنیم و در صورت بروز اتفاق اقدامات لازم را انجام دهیم؛ حتی با گرم‌شدن کره زمین لازم است جلسه مربوط به خشکسالی برگزار و برای روبرو شدن با این معضل خود را آماده کنیم و موضوعات امدادی را باید جدی بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن