راه‌اندازی سکوی بارگیری زباله در دماوند با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان/ احداث پل هوایی مکانیزه در بلوار آیت‌الله امام خامنه‌ای گیلاوند با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند از راه‌اندازی سکوی بارگیری زباله و احداث پل هوایی مکانیزه در بلوار آیت‌الله امام خامنه‌ای گیلاوند خبر داد.

به گزارش تاررود، بهرنگ عسکری در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرداری دماوند اظهار کرد: طرح بهسازی ضلع‌های شرقی و غربی بلوار امام حسین (ع) شهر دماوند اجرایی شده؛ این پروژه بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامل یک هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت، جدول‌گذاری، زیرساخت و … است.

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند گفت: ساختمان آتش‌نشانی منطقه مشاء دماوند بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا اجرای عملیات نهایی در دو طبقه اداری و آسایشگاه به مساحت ۶۰۰ مترمربع عملیاتی می‌شود.

عسکری با اشاره به اجرای مرحله دوم بلوار شورای شهر دماوند تصریح کرد: در این مرحله از عملیات عمرانی، یک هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی، ۷۰۰ متر نهرکشی، ۶۰۰ متر تک جدول و ۶۰۰ مترمکعب سنگ‌چین انجام‌ شده است؛ در سال گذشته، سنگ‌برداری و کوه‌برداری این بلوار با استفاده از مواد انفجاری در مرحله مقدماتی صورت گرفت.

وی بیان کرد: مرحله نخست بهسازی خیابان ۱۵ خرداد در محدوده بنیاد مسکن یا شهید مطهری بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان شامل ۳۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت، ۵۰۰ متر نهرگذاری و ۵۰۰ متر تک جدول آماده بهره‌برداری است.

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند به مرحله تکمیلی بلوار بزرگ بعثت اشاره کرد و افزود: در سال جاری برای مرحله تکمیلی بلوار بعثت، اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه شده است؛ در این مرحله، جدول‌گذاری، باندگذاری، احداث رمپ‌های ورودی، احداث مسیرهای کندرو و تندرو و احداث دیوار سنگی صورت گرفته است. عسکری گفت: احداث پیاده‌روی بلوارهای شهید رجایی و شهید باهنر نیز بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان در چهار هزار مترمربع به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به احداث پل هوایی در بلوار آیت‌الله امام خامنه‌ای گیلاوند تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان با اجرای پل هوایی و دو آسانسور در حال انجام است؛ زیرسازی و آسفالت خیابان‌های اندیشه ۶ تا ۱۰ نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان در یک هزار و ۹۰۰ مترمربع آماده بهره‌برداری است.

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند بیان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان فارابی شهر دماوند با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان شامل ۶۰۰ متر طول جدول‌گذاری و ۳۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی انجام‌ شده است.

عسکری ادامه داد: پروژه سکوی بارگیری زباله با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان شامل پنج هزار و ۸۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت و یک هزار و ۶۰۰ مترمکعب دیوار سنگی و نصب بارانداز آماده افتتاح است.

وی احداث پل محله قاضی دماوند را از دیگر پروژه‌های شهرداری دماوند برشمرد و افزود: احداث پل محله قاضی بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شامل یک هزار و ۴۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۷۵ هزار کیلوگرم میلگرد نمره ۱۰ تا ۲۰، ۲۰۰ مترمکعب سنگ‌چین، ۲۷ هزار کیلوگرم تیرورق، هفت هزار کیلوگرم جان‌پناه و دو هزار مترمربع قالب‌بندی اجرا شده است.

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شقایق، قرایی و مطلب با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های انجام‌شده این شهرداری عنوان کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن