رفع تصرف ۱۰۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف، قلع و قمع و خلع ید عرصه‌های ملی به وسعت ۱۰۲ هکتار و با ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تاررود، علی خلیلی در گفتگویی با اشاره به خلع ید و رفع تصرف ۵۰۷ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان با ارزش حدود ۷۶۲ میلیارد ریال در راستای اجرای احکام قطعی شده محاکم قضایی اظهار کرد: تعداد ۱۴ فقره پرونده رفع تصرف شده است.

وی گفت: رفع تصرفات به میزان ۵۱۵ هزار مترمربع در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل ها و مراتع کشور به تعداد ۱۳ فقره و با ارزش ۷۷۳ میلیارد ریال، طی پیگیری و تلاش بی وقفه واحد حقوقی و یگان حفاظت این اداره و با همکاری دستگاه قضائی صورت گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند با اشاره به مواردی از جمله لزوم محصور نمودن اراضی خلع ید شده به صورت فنس کشی، حصار کشی و … بر ضرورت همکاری و همیاری کلیه ضابطین خاص و عام دادگستری در جهت حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی به ویژه اراضی خلع ید شده تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت همکاری سایر دستگاه های اجرائی و اداری شهرستان در کلیه مراحل دادرسی و اجرای حکم، ازهمکاری و همسوئی دستگاههای امنیتی، قضائی، انتظامی، فرمانداری، بخشداری و ادارات راه و شهرسازی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن