رودهن نیازمند بیمارستان تأمین اجتماعی است/ سالیانه بیش از ۷۰ هزار نفر به مرکز درمانی رودهن مراجعه می‌کنند

بخشدار رودهن با بیان اینکه این منطقه نیازمند بیمارستان تأمین اجتماعی است، گفت: سالیانه بیش از ۷۰ هزار نفر به مرکز درمانی رودهن مراجعه می‌کنند.
به گزارش نشریه تاررود، رضا طاهرخانی عصر امروز در سومین نشست شورای اداری بخش رودهن که در سالن اجتماعات شهیدان سجادیان بخشداری رودهن برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در نشستی با رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درخواست خود را مبنی بر احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در رودهن اعلام کردیم و با توجه به وضعیت رودهن از نظر درمانی و موقعیت جغرافیایی و حساسیت آن مورد موافقت این کمیسیون قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک قطعه زمین بزرگ و مناسب نیز متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در یکی از بهترین نقاط شهر رودهن واقع شده و که عملاً بدون استفاده است و حتی این زمین برای احداث بیمارستان به اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد شد.
بخشدار رودهن افزود: میرزایی‌نیکو نماینده مردم دماوند و رودهن و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی هم به شدت پیگیر موضوع احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در رودهن است و حتی تذکراتی هم به سازمان تأمین اجتماعی دادند؛ ضمن اینکه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط دفتر نماینده مردمی در مجلس شورای اسلامی به زودی شاهد حضور وزیر بهداشت و درمان در شهر رودهن خواهیم بود.
طاهرخانی در خصوص وضعیت درمانی رودهن تصریح کرد: تنها مرکز درمانی دولتی شهر رودهن باید هرچه زودتر تقویت شود؛ چراکه این مرکز با این امکانات موجود و تجهیزات و تعداد پزشکان و پرستاران پاسخ‌گوی جمعیت شهر و بخش رودهن نیست.
وی با بیان اینکه سالیانه بیش از ۷۰ هزار نفر به مرکز درمانی رودهن مراجعه می‌کنند، بیان کرد: قطعاً این درمانگاه با وضعیت موجود توانایی جوابگویی به این حجم از بیماران را ندارد و همین مسأله موجب نارضایتی شهروندان شده است.
بخشدار رودهن خواستار ارتقای مرکز درمانی حضرت محمد (ص) شهر رودهن شد و گفت: این مرکز هم‌اکنون در حد یک خانه بهداشت روستایی است و با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت را در دستور کار خود قرار داده است، امیدواریم این تحول شامل حال تنها مرکز درمانی دولتی شهر رودهن و مشکلات موجود برطرف شود.
وی با تأکید بر اینکه رودهن با این حجم جمعیت و وسعت تنها یک دستگاه آمبولانس دارد، تصریح کرد: باید جوابگوی نیاز مردم باشیم و در بحث درمانی تنها احداث بیمارستان نیاز مردم رودهن را برطرف می‌کند که امیدواریم طبق وعده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور وزیر بهداشت و درمان در آینده‌ای نزدیک در شهر رودهن بتوانیم قول احداث یک بیمارستان مجهز و در خورشأن مردم رودهن را بگیریم.
لازم به ذکر است در این نشست، امام جمعه رودهن، شهردار رودهن، اعضای شورای شهر رودهن، فرمانده سپاه رودهن، رئیس دفتر نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران حضور داشتند که رؤسای شبکه بهداشت و درمان و اداره گاز به بیان گزارش و عملکرد اداره مروبطه پرداختند.
ضمن اینکه از جعفر میسمی، از اداره راه و شهرسازی رودهن به عنوان راهدار نمونه شرق استان تهران تقدیر شد.
منبع: فارس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن