ریشه داعش و حکومت اختلاف‌افکنانه غربی در عراق خشکانده شد/ برخی برای مطامع دنیایی بدنبال ایجاد خدشه در رفاقت مردم دماوند و لاریجان با موضوع امامزاده هاشم (ع) هستند

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه خط مقاومت ریشه داعش در عراق را خشکاند، گفت: برخی برای مطامع دنیایی بدنبال ایجاد خدشه در رفاقت مردم دماوند و لاریجان با موضوع امامزاده هاشم (ع) هستند.
به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه شهر دماوند، با اشاره به احادیثی از فضیلت مال حلال و کسب حلال، اظهار کرد: در کلام معصومان آمده است که شیعه حضرت علی (ع) نیست کسی که مال حرام بخورد و مال حرام، زیان‌های جسمی، روحی و اجتماعی فراوانی دارد.
وی افزود: حرام‌خواری جامعه را دچار مرگ و خودکشی می‌کند و گاهی برای کسب این مال، به قاضی و حاکم رشوه می‌دهد یا پولی را از راه زنا و یا فروش مردار، شراب و یا … به‌دست می‌آورند که این مال، مال باطل است.
امام جمعه دماوند با اشاره به شهادت امام صادق (ع) و زحمات فراوان ایشان برای فقه شیعه، بیان کرد: بررسی شرایط نشان دارد که امام صادق فعالیت سیاسی گسترده‌ای داشته است و امام یاران خویش را از همکاری با دستگاه جور خلافت عباسی، منع می‌کردند.
فتاح دماوندی با بیان اینکه ۲۶ تیرماه، سالروز تأسیس شورای نگهبان است، بیان کرد: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی است و در همه انتخابات، گروه‌های سیاسی مختلفی حضور نیست و روا نیست افرادی به سبب مسائل حزبی، جناحی و منافع شخصی، این نهاد مهم را تضعیف کنند.
وی با اشاره به آزادسازی موصل و خشکیده شدن ریشه داعش در عراق، تصریح کرد: پیروزی مقاومت در عراق، پایان عمر حکومت ساختگی و اختلاف‌افکنانه استکباری در این منطقه بود و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد پیروزی مردم سوریه باشیم.
امام جمعه دماوند با تشکر از حساسیت‌های مردم نسبت به عدم جدایی امامزاده هاشم از دماوند، خاطرنشان کرد: از مسئولان، خبرنگاران و اصحاب رسانه که نظرات مردم و مسئولان را انعکاس دادند و موضوع را در سطح کشوری مطرح کردند تشکر می‌کنیم و البته مردم دماوند و لاریجان سال‌هاست در کنار هم با رفاقت زندگی می‌کنند و افرادی به خاطر مطامع دنیوی، نباید منجر به تحریکات مردم شوند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن