سفره‌خانه‌ها در شهرستان دماوند هیچ مجوزی تحت عنوان قلیان‌سرا ندارند/ ابلاغ مصوبه عدم ایجاد مکان فروش سیگار و دخانیات در شعاع ۱۰۰ متری مدارس

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه سفره‌خانه‌ها در این شهرستان هیچ مجوزی به عنوان قلیان‌سرا ندارند، گفت: مصوبه عدم ایجاد مکان فروش سیگار و دخانیات در شعاع ۱۰۰ متری مدارس ابلاغ شده است.

به گزارش تاررود، شاهرخ جهانشاهی در حاشیه نشست ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر  اظهار کرد: این نشست با حضور اعضای ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران برگزار شد و به موضوعاتی مانند سخت‌افزاری و مقابله با استفاده و عرضه موادمخدر پرداخت.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه از سوی نیروی‌انتظامی در سطح کشور و شهرستان دماوند صورت گرفته که متاسفانه هزینه زیادی در پی داشته است و شاهد شهادت نیروهای مرزبانی برای مقابله با سوداگران مرگ که همیشه به دنبال اهداف اقتصادی خویش‌اند بودیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: مشکل مواد‌مخدر بحثی همگانی است و تنها مختص کشور ما نیست؛ در واقع افرادی سودجو در پی منافع خود هستند و البته کشور ما در مقابله با موادمخدر بسیار موفق است.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در این زمینه مبارزه با تقاضای موادمخدر می‌باشد و این امر از طریق آموزش جوانان، نوجوانان و آحاد جامعه مقدر امکان‌پذیر است که باید در مدارس و آموزشگاه‌ها انجام پذیرد.

وی با بیان‌اینکه افراد باید توانایی《نه‌گفتن》در این زمینه را داشته باشند گفت: در خصوص مبارزه با موادمخدر کلاس‌های مختلفی از طریق نهادهایی مانند آموزش‌وپرورش، نیروی‌انتظامی و اصناف برگزار شده است و می‌توان برای مقابله با این معضل خانمان‌سوز اقدام کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند در خصوص میزان کشفیات موادمخدر تصریح کرد: میزان کشفیات در سال‌جاری در این شهرستان قابل‌توجه بوده که نیروی‌انتظامی با آنها مقابله کرده است.

جهانشاهی بیان کرد: یکی از مصوبات ابلاغ‌شده در این خصوص، عدم ایجاد مکان فروش سیگار و .‌.. در شعاع صد متری مدارس و رستوران‌های سنتی در زمینه استفاده از قلیان، سیگار و مواد مخدر است و همچنین سفره‌خانه‌ها هیچ مجوزی به عنوان قلیان‌سرا ندارند و در صورت مشاهده تخلف جواز کسب آنها باطل می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن