شرکت مدیریت پسماند شهرداری‌ها شرکتی سیاسی است، نه اقتصادی/ شهرداری‌ باید نگاه خود را از تراکم فروشی بردارد

شهردار رودهن با بیان اینکه شرکت مدیریت پسماند شهرداری‌ها، شرکتی سیاسی است و نه اقتصادی، گفت: شهرداری‌ باید نگاه خود را از تراکم فروشی بردارد.

به گزارش تاررود، مهدی کچویی در اولین نشست هماهنگی امور شهری و روستایی شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شرکت مدیریت پسماند شهرداری‌ها، شرکتی سیاسی است و نه اقتصادی، به نظر می‌رسد که باید ساماندهی آن مدنظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: بحث برون‌سپاری امور شهرداری بسیار ضرورت دارد و باید پیگیری شود که ما امیدواریم در سال ۹۷ این امر را آغاز کنیم؛ شورای سرمایه‌گذاری نیز در رودهن تشکیل شد و خوشبختانه نشست کمیته فنی برگزار می شود.

شهردار رودهن تصریح کرد: شهرداری‌ باید نگاه خود را از تراکم فروشی بردارد زیرا تراکمی وجود ندارد؛ اگر این روند ادامه پیدا کند به امور خلاف قانون منجر می‌شود بنابراین باید قدری نگاه را به سمت سرمایه‌گذاری مشترک برد.

کچویی با بیان اینکه اگر تعامل و هماهنگی بین شهرداران و شوراها وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود گفت: اگر می‌خواهیم خود را نجات دهیم باید در حوزه سرمایه‌گذاری مشترک وارد شویم؛ همچنین علاوه برسرمایه‌گذاری‌های مشترک راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک نیز در جهت کاهش مشکلات بسیار موثر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن